قیمت روز طلا 23 فروردین ماه 1401 / نرخ سکه به 14 میلیون تومان می‌رسد؟

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 9 هزار و 500 دلار بالا رفت و به مرز یک میلیون و 329 هزار و 600 تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز 150 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 13 میلیون و 365 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت طلا و سکه تحت تاثیر ادامه رشد سریع نرخ دلار و ارزش اونس اتفاق افتاد. در حال حاضر قیمت دلار، به عنوان ارز موثر بر نرخ طلا و سکه، در کانال 28 هزار تومانی تثبیت شده و به نظر روند صعودی آن ادامه داشته باشد. نرخ اونس طلا هم که نسبت به روز گذشته 0.42 درصد دیگر بالا رفته و اکنون در محدوده هزار و 956 دلاری قرار گرفته است. به نظر کارشناسان نرخ اونس همچنان افزایشی خواهد ماند و این فلز گرانبها در روزهای آینده رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی نرخ سکه

با توجه به پیش بنی کارشناسان، نرخ هر دو اهرم قیمتی فلزات گرانبهای داخلی با سرعت در حال رشد است. رشد قیمتی این دو مورد مذکور باعث تثبیت قیمت سکه در کانال 13 میلیون تومانی شد. قبلا تحلیلگران بازار سکه اعلام کرده بودند، در صورتی که نرخ این فلز گرانبها از مرز 12 میلیون و 800 هزار تومانی عبور کند، مسیر برای 13 میلیون تومانی شدن آن هموار می‌شود.

اکنون سکه در کانال 13 میلیونی قرار دارد و مرز حساس مقاومتی 13 میلیون و 200 هزار تومانی را هم پشت سر گذاشته است. اگر قیمت این فلز گرانبها بالای محدوده 13 میلیون و 200 هزار تومانی باقی بماند، احتمالا باز هم نرخ آن بالاتر خواهد رفت و حتی رسیدن سکه به کانال 14 میلیون تومانی هم ممکن خواهد بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز