قیمت روز طلا 18 دی 1401/ نرخ سکه در کانال 21 میلیونی

با توجه به رشد نرخ دلار و اونس در روز جاری، قیمت طلا و سکه هم پیشروی کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 1.54 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 888 هزار تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 3.05 درصد بالا رفت و در محدوده 21 میلیون و 503 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز یش 0.2 درصد رشد داشته و در محدوده هزار و 866 دلاری قرار دارد. بررسی عملکرد طلای جهانی در نخستین هفته از سال 2023، نشان می‌دهد که این فلزگرانبها شروع خوبی داشته و طی همین هفت روز 2.3 درصد رشد را به ثبت رسانده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظر رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره رشد نرخ سکه

امروز نرخ نیم سکه نیز در مقایسه با روز قبل 255 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 12 میلیون و 200 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه در روز جاری نسبت به دیروز 1.15 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 8 میلیون و 650 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با روز قبل 50 هزار تومان پیشروی کرد و به مرز 4 میلیون و 400 هزار تومانی رسید.

به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علاوه بر قیمت دلار، رشد نرخ اونس طی یک هفته اخیر باعث شده تا قیمت طلا و سکه با نوسان همراه شود. بذرافشان بیان کرد که طی ده روز اخیر آرامش در بازار حکم فرما بود و قیمت‌ها نسبتا با ثبات بودند. این مقام مسئول معتقد است در روزهای آینده به خاطر مناسبت‌های پیش رو، حجم معاملات در بازار رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز