قیمت روز طلا 17 دی 1401/ بازگشت نرخ سکه به کانال 20 میلیونی

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 59 هزار و 300 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 864 هزار و 200 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 432 هزار تومان رشد داشت و در محدوده 20 میلیون و 748 هزار تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.2 درصد بیشتر شد و در مرز هزار و 866 دلاری قرار گرفت. قیمت این فلزگرانبها بعد از انتشار گزارش بازار کار آمریکا، صعود خوبی را تجربه کرد و به مرز هزار و 860 دلاری رسید. علاوه بر این داده‌ها، گزارش دستمزدها نیز باعث شد تا نرخ اونس صعودی شود و در کانال هزار و 800 دلاری پیش برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت نرخ سکه های مختلف بازار

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 0.04 درصد کم شد و به مرز 11 میلیون و 945 هزار تومانی رسید. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با دو روز پیش 50 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 8 میلیون و 550 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی مانند نیم سکه در مدار کاهشی قرار گرفت و با افت 1.14 درصدی نسبت به پنج شنبه، تا مرز 4 میلیون و 350 هزار تومانی عقب نشینی کرد.

رشد قابل توجه نرخ اونس و افزایش جزئی قیمت دلار، باعث شده تا نرخ سکه بار دیگر در مدار صعودی گام بردارد. در صورتی که نرخ اونس به رشد خود ادامه دهد و نرخ دلار نیز در این مسیر همگام این فلزگرانبها شود، احتمال افزایش بیشتر نرخ سکه دور از انتظار نخواهد بود. اما اگر هر دو اهرم بازار طلا و سکه به هر دلیلی عقب نشینی قیمتی داشته باشند، احتمال کاهش نرخ سکه وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز