قیمت روز طلا 12 دی 1401/ نرخ سکه همچنان روی مرز 19 میلیونی حرکت می‌کند

لست سکند

ثبات قیمت دلار نیز نتوانسته مانع از رشد بیشتر نرخ طلای 18 عیار شود. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 21 هزار تومان دیگر بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 850 هزار و 600 تومانی رسید. اما نرخ سکه تحت تاثیر بازار ارز، هیچ تغییر قیمتی نداشت و همان محدوده 19 میلیون تومانی را حفظ کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، احتمالا رشد نرخ اونس در پیشروی قیمت طلای بازار داخلی موثر بوده است. امروز نرخ اونس نسبت به سه روز قبل 5 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده هزار و 825 دلاری قرار گرفت. اما نرخ سکه کاملا تحت تاثیر قیمت دلار قرار دارد و با توجه به شرایط بازار ارز تغییر پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان دیگر افزایش پیدا کرد و وارد کانال 12 میلیون تومانی شد. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 1.13 درصد بالاتر رفت و به مرز 8 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز 100 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 4 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت.

راز آسمان پایتخت

رشد نرخ سکه کار دست معامله گران داد

فاصله ارزش ذاتی و نقدی سکه روز گذشته 3 میلیون تومان اعلام شد. فعالان بازار طلا و سکه نسبت به این افزایش ارزش ذاتی و قیمت معاملاتی سکه امیدوار نیستند و این میزان فاصله را خبر خوبی نمی‌دانند. به نظر کارشناسان بازار طلا و سکه در صورتی که نرخ دلار کاهش پیدا کند، احتمال عقبگرد قیمت سکه بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد.

این حباب سکه سبب شده تا برخی بازیگران خرد به جای فروش سکه به صرافی‌ها، در بازارهای غیررسمی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز