قیمت روز طلا 11 دی 1401/ عقبگرد نرخ سکه ادامه پیدا کرد

لست سکند

امروز برخلاف کاهش نرخ دلار، قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 28 هزار و 600 تومان بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 829 هزار و 600 تومان رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 1.57 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 19 میلیون تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس امروز برخلاف قیمت دلار بازار آزاد داخل، رو به افزایش رفت. در حال حاضر نرخ اونس طلا نسبت به دو روز قبل 0.27 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 825 دلاری رسیده است. براساس پیش بینی‌های انجام شده، طلا در وضعیت مساعدی قرار دارد و احتمال تداوم صعود آن دور از انتظار نیست. در صورت تداوم صعود اونس طلا، احتمال پیشروی آن تا مرز هزار و 900 دلاری نیز وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاهش نرخ سکه و کوچک شدن حباب این فلزگرانبها

نرخ نیم سکه در روز جاری نسبت به روز قبل 400 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان کم پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 700 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با روز قبل 2.32 درصد عقب نشینی کرد و 4 میلیون و 300 هزار تومان شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرد که در معاملات روز جاری قیمت هر گرم طلا بیشتر شد، اما نرخ سکه نزول پیدا کرد. همین عامل باعث شده تا در روز جاری اندکی حباب سکه کوچک‌تر شود. به گفته بدرافشان، حباب سکه در روز جاری به کمترین میزان یک هفته اخیر رسید و در محدوده 1 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز