قیمت روز طلا 14 اردیبهشت 1402/ سکه کانال 33 میلیون تومانی را باز پس گرفت

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 39 هزار و 700 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 766 هزار تومان رسید. نرخ سکه نیز امروز در مقایسه با روز قبل 500 تومان بیشتر شد و در محدوده 33 میلیون و 901 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 7.3 درصد بالاتر رفت و به مرز 2 هزار و 34 دلاری رسید. عبور قیمت این فلزگرانبها از مرز 2 هزار دلاری برای سرمایه گذاران آن بسیار خوشایند و امیدوارکننده بود. در واقع اعلام تصمیم فدرال رزرو درباره نرخ بهره در شب گذشته باعث شد تا سرمایه گذاران تداوم صعود نرخ اونس را پیش بینی کنند و نسبت به آینده قیمتی این فلزگرانبها امیدوار باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیش بینی تداوم نوسان نرخ سکه و طلا در روزهای آینده

امروز قیمت نیم سکه نیز در مقایسه با روز قبل 100 هزار تومان بالا رفت و بار دیگر به مرز 19 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 12 میلیون و 400 هزار تومانی خرید و فروش شد. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 20 هزار تومان رشد پیدا کرد و در محدوده 7 میلیون و 320 هزار تومانی قرار گرفت.

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با سایت طلا اعلام کرده که قیمت فلزات گرانبهای داخلی در روز جاری به دلیل افزایش نرخ اونس در مدار صعودی قرار گرفت. به گفته این مقام مسئول، قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نیز تحت تاثیر نرخ اونس جهانی، قیمت ارز و میزان عرضه و تقاضا همچنان نوسان خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز