قیمت روز دلار 20 فروردین 1402/ پیشروی نرخ ارز

ژیوار

قیمت دلار باز هم نسبت به روز قبل 359 تومان بیشتر شد و به مرز 40 هزار و 998 تومان رسید. در حال حاضر نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با پنجاه روز قبل 7.72 درصد کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها بازیگران بازار ارز هیجانی در موقعیت فروش قرار نمی‌گیرند. به نظر بازیگران ارزی نسبت به رشد دوباره قیمت دلار امیدوار هستند و در واقع مجددا انتظارات افزایشی شده است. در حال حاضر بازیگران دلار در حالت تعدیلی به سر می‌برند. هم اکنون برخی فعالان معتقدند که قیمت دلار در نیمه اول فروردین ماه امکان رشد بیشتری دارد ولی احتمالا با پایان تعطیلات، میزان فروش‌ها در بازار ارز بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت دلار در انتظار حرکت بعدی حواله درهم

به نظر فعالان بازار ارز، دلار توان خروج از دامنه 50 هزار تا 52 هزار تومانی را ندارد و به نظر یک تعادل نسبی در بازار شکل گرفته است. برخی از تحلیلگران فنی بر این باورند که قیمت دلار به منظور قرارگیری در مسیر صعودی باید اهرمی داشته باشد. این اهرم می‌تواند حواله درهم امارات باشد و موجبات رشد نرخ این ارز را فراهم کند. طی چند روز اخیر نرخ حواله درهم توان تثبیت بالای محدوده 14 هزار و 200 تومانی را نداشته و همین موضوع سبب شده تا خریداران ارز به صورت هیجانی در موقعیت خرید قرار نگیرند.

امروز قیمت پوند و یورو هم در مسیر صعودی قرار گرفت. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به روز قبل 446 تومان بیشتر شده و به مرز 50 هزار و 927 تومان رسیده است. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 392 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 44 هزار و 708 تومان قرار دارد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان