قیمت روز دلار 17 فروردین 1402/ نوسان نرخ ارز بین مرز 50 تا 52 هزار تومانی

سرانجام قیمت دلار در روز جاری افزایشی شد و با رشد 1.39 درصدی نسبت به روز قبل، در محدوده 40 هزار و 769 تومانی قرار گرفت. امروز نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 45 روز گذشته 7.72 درصد کاهش داشته و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرانجام بعد از یک ماه، امروز مرکز مبادله قیمت جدیدی برای دلار تعیین کرد. همچنان نرخ دلار در بازار غیررسمی توان نزول به پایین محدوده 50 هزار تومانی را نداشته و قیمت این ارز تقریبا حول و حوش محدوده 52 هزار تومانی در حال نوسان است. برخی از فعالان عنوان کرده‌اند که دلار بین مرز 50 هزار تا 52 هزار تومانی نوسان خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از تحلیلگران معتقدند دلار تحت تاثیر نرخ درهم تغییر پیدا خواهد کرد. به اعتقاد این گروه، در صورتی که نرخ حواله درهم زیر مرز 13 هزار و 800 تومانی تثبیت شود، احتمالا کاهشی‌های بازار فعال خواهند شد و نرخ این ارز پرطرفدار کاهش بیشتر پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

در چه صورت قیمت دلار کم خواهد شد؟

اما بیشتر فعالان بر این باورند که فشار کاهشی‌ها در صورتی سنگین خواهد شد که مرز 50 هزار تومانی دلار از دست برود و این ارز پرطرفدار به کانال 40 هزار تومانی برگردد. اما دلار برای بازگشت به کانال 40 هزار تومانی به اهرم قوی احتیاج دارد و شاید مخابره اخبار مثبت این زمینه را فراهم کند.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار صعودی حرکت کرد. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به روز قبل 1.29 درصد بالاتر رفته و به مرز 50 هزار و 843 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 488 تومان بیشتر شد و در محدوده 44 هزار و 462 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز