قیمت روز دلار 15 فروردین 1401/ وضعیت بازار ارز امروز در یک نگاه

امروز هم قیمت دلار نسبت به روز قبل تغییری نکرد و این ارز همان مرز 40 هزار و 200 تومانی را نگه داشت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز یک ماه و 13 روز پیش 3 هزار و 211 تومان کم شد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در بازار رسمی کاهشی شده است. برخی تحلیلگران اعلام کرده‌اند که خریداران در روزهای ابتدایی فروردین ماه برای کسب سود تلاش کردند و این ارز را خریدند، اکنون برخی از آن‌ها ارزهای خریداری شده را برای فروش عرضه کرده‌اند. در صورتی که تعداد فروشندگان دلار در بازار بیشتر شود احتمالا نرخ این ارز در بازار غیررسمی تا مرز 50 هزار تومانی عقب نشینی خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخبار غیررسمی روی قیمت دلار موثر است؟

برخی از گزارش‌های غیررسمی از عقب نشینی دلار بازار غیررسمی تا کانال 49 هزار تومانی نیز خبر داده‌اند. از دست رفتن کانال 50 هزار تومانی، فروشندگان بیشتری را فعال خواهد کرد. البته تغییرات قیمت دلار در این شرایط به صورت جزئی خواهد بود. تنها در شرایطی نرخ دلار ریزش بیشتری را تجربه خواهد کرد که اخبار مثبتی در بازار مخابره شود و کاهش بیشتر قیمت این ارز را رقم بزند.

راز آسمان پایتخت

روز گذشته برخی از خبرگزاری‌ها از احتمال توافق موقت ایران و آمریکا خبر داده‌اند، اما هنوز این اخبار توسط نهادهای ذی ربط و رسمی تایید نشده است.

قیمت پوند و یورو در روز جاری افزایشی شدند. امروز قیمت پوند نسبت به روز گذشته 495 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 50 هزار و 274 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو هم در مقایسه با روز قبل 0.53 درصد رشد داشت و به مرز 43 هزار و 962 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز