قیمت روز بیت کوین 23 بهمن 1401/ قیمت رمزارز برتر جهانی به کدام سمت خواهد رفت؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیت کوین کانال قیمتی 22 هزار دلاری را از دست داد و اکنون در محدوده 21 هزار دلاری قرار دارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 149 دلار بیشتر شده و به مرز 21 هزار و 868 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین دیروز نزول قیمتی زیادی را تجربه کرد و کانال 22 هزار دلاری را از دست داد. این رمزارز در روز گذشته پایین‌تر از محدود قیمتی 21 هزار و 875 دلاری قرار گرفت و نگرانی‌ها را درباره رشد فروش زیاد کرد. در صورتی که بیت کوین بتواند حمایت 21 هزار و 875 دلاری را به دست آورد، اندکی از دل نگرانی سرمایه گذاران آن کاسته خواهد شد، حتی احتمال پیشروی آن تا مرز 22 هزار و 300 تا 22 هزار و 850 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما در صورتی که بیت کوین امکان حفظ مرز 21 هزار و 750 دلاری را نداشته باشد، احتمالا روند نزولی آن ادامه پیدا کند و این ارز دیجیتال تا محدوده 21 هزار و 200 دلاری عقب نشینی داشته باشد. اگر این رمزارز نتواند مرز 21 هزار و 200 دلاری را حفظ کند، احتمالا تا محدوده 21 هزار دلاری و سپس تا مرز 20 هزار و 600 دلاری عقب نشینی خواهد داشت.

امروز مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.57 درصد بیشتر شد و به مرز 1.02 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال هم طی یک شبانه روز اخیر 37.80 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 33.37 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بیشتر حجم این بخش را در اختیار دارد.

کسب اطلاعات درباره رمزارزهای مختلف از اوکی اکسچنج

ورود به بازار رمزارزها، داشتن سرمایه و خرید و فروش هر نوع رمزارزی بدون داشتن اطلاعات و دانش کافی کاری پرریسک است. در صورتی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری را دارید باید به وبسایت مطمئن معاملات رمزارزها مراجعه کرده و درباره آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر معاملات ارزهای دیجیتال است که اطلاعات به روزرسانی شده درباره انواع رمزارزها را به کاربران ارائه می‌دهد. بهترین راه کسب اطلاعات جدید درباره به روزترین اخبار، آموزش‌‌ها و تحلیل‌های رمزارزی، بخش بلاگ اوکی اکسچنج است. کاربران این سایت‌ می‌توانند به راحتی دانش رمزارزی را با زبانی ساده و درست فرا بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
روکش مارال
رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز