قیمت روز بیت کوین 19 بهمن 1401/ تحلیل فنی پادشاه رمزارزها

قیمت بیت کوین سرانجام بعد از چند روز کاهش، امروز اندکی صعود پیدا کرد و کانال 23 هزار دلاری را پس گرفت. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 26 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 23 هزار و 201 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین سال 2023 را با قدرت شروع کرد و برخلاف نظر برخی از کارشناسان، به پایین کانال 10 هزار دلاری سقوط نکرد. سرعت رشد قیمت بیت کوین تا هفته گذشته زیاد بود و در برخی مقاطع زمانی این رمزارز معروف در کانال 24 هزار دلاری قرار گرفت. اما اکنون از سرعت رشد قیمت بیت کوین کم شده است. به نظر گروهی از کارشناسان، بیت کوین در کانال 23 هزار دلاری مرز سخت مقاومتی 23 هزار و 350 دلاری را در پیش دارد. اگر قیمت این ارز دیجیتال از این محدوده عبور کند، احتمال پیشروی بیشتر آن دور از انتظار خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که نرخ بیت کوین به هر دلیلی کاهش پیدا کند و امکان پیشروی بیشتر را نداشته باشد، احتمالا تا مرز 22 هزار دلاری عقب نشینی خواهد کرد. در صورت ترسیم اصلاح فیبوناچی، اولین سطح حمایتی بیت کوین مرز 22 هزار و 222 دلاری خواهد بود. در صورتی که کاهش قیمت بیت کوین تداوم داشته باشد، مرز حمایتی بعدی حول و حوش 21 هزار و 196 دلار است.

آریاک سفر

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 1.94 درصد بیشتر شده و به مرز 1.09 تریلیون دلاری رسیده است. در حال حاضر حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر 24.22 درصد رشد داشته و در محدوده 61.30 میلیارد دلاری قرار دارد. بیت کوین رمزارز برتر بازار ارزهای دیجیتال بوده و بعد از آن اتریوم بیشترین حجم بازار را در اختیار گرفته است.

مزایای قابل توجه اوکی اکسچنج کدام است؟

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری هستید بهتر است از طریق یک بستر امن و مطمئن برای این موضوع اقدام کنید. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف است که شرایط مطمئن و امنی را برای معاملات مشتریان خود فراهم می‌کند. این بستر به دلیل داشتن پشتیبانی تمام وقت، کیف پول ارز دیجیتال پشتیبان، نرم افزار و اپلیکیشن معاملات ارزهای دیجیتال برای اندروید و آی اُ اس و واریز و برداشت ریالی مورد توجه معامله گران است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز