قیمت روز بیت کوین 17 بهمن 1401/ نزول پادشاه رمزارزها به کانال 22 هزار دلاری

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 45 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 881 دلاری رسید. این رمزارز شناخته شده طی یک هفته اخیر در کانال 23 هزار دلاری جابجا شد، اما نتوانست این مرز قیمتی را حفظ کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین به رغم شرایط بدی که در سال 2022 تجربه کرد، این روزها وضعیت مساعدی دارد و سرمایه گذاران زیادی به آن تمایل دارند. برخی از سرمایه گذاران بنیادی نیز در حال افزایش موجودی کیف پول خود هستند و تعداد بیشتری بیت کوین نگهداری می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس اطلاعات موجود، در بهمن ماه، تعداد کاربران بیشتری بیت کوین نگهداری کردند و این موضوع به نوعی نشان دهنده افزایش امیدواری‌ها درباره تداوم رشد قیمتی رمزارز مذکور است. طبق گزارش جدید، طی دو سال گذشته 49 درصد از موجودی بیت کوین‌ها از کیف پولی که در آن بودند، جابجا نشدند. در واقع حدود 220 میلیارد دلار از بیت کوین‌ها در کیف پول‌ها باقی ماندند و هیچ تغییری نداشتند.

آریاک سفر

اکنون یک روند نزولی و اصلاحی برای بیت کوین شکل گرفته است. برخی از فعالان معتقدند رشد قیمتی که برخی از کاربران انتظار آن را دارند، اتفاق نخواهد افتاد و مجددا بیت کوین مرزهای پایین‌تر از 20 هزار دلار را تجربه خواهد کرد. براساس نمودار فنی یک روزه قیمت این رمزارز نیز احتمال نزول بیشتر قیمت آن در روزهای آینده وجود دارد. به همین دلیل برخی از فعالان به تازه واردان و علاقمندان بازار رمزارزها توصیه کرده‌اند بدون اطلاع قبلی و براساس اطلاعات سطحی، به این بخش ورود پیدا نکنند تا زیان کمتری محتمل شوند.

کسب اطلاعات به روز رمزارزها از اوکی اکسچنج

در صورتی که ساکن ایران هستید و به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها علاقه دارید، ابتدا باید اطلاعات روزانه فنی و دیگر دانش مرتبط با معامله ارزهای دیجیتال را به دست آورید، سپس به این بخش ورود پیدا کنید. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های معتبر خرید و فروش انواع رمزارزها است که اطلاعات بروزرسانی شده از ارزهای دیجیتال مختلف نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به منظور کسب اطلاعات روز و قیمت دقیق ارز دیجیتال مورد نظر خود، کافی است به سایت یا اپلیکیشن اوکی اکسچنج مراجعه کنید یا از کارشناسان آن کمک بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز