قیمت روز بیت کوین 16 بهمن 1401/ رمزارز مشهور رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد؟

وضعیت بازار رمزارزها و قیمت رمزارزهای معروف رو به بهبود است و به نظر کارشناسان، این شرایط تداوم پیدا خواهد کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 52 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 23 هزار و 386 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تعدادی از الگوهای آشکار در نمودار قیمتی بیت کوین شکل گرفته که یکی از آن‌ها بیانگر امکان رشد زیاد نرخ این رمزارز معروف است. محققی ناشناس اعلام کرده که بیت کوین در آستانه ثبت رکورد بزرگ است که این موضوع به بررسی  روند قیمت این ارز دیجیتال در طول تاریخ سکه نارنجی برمی‌گردد. بررسی روند قیمتی بیت کوین در پنج سال مختلف نشان می‌دهد که الگوی شکل گرفته نشانی از جهش قیمتی دوباره این رمزارز است. آخرین دوره رشد قابل توجه نرخ بیت کوین در سه ماهه چهارم سال 2020 تا 2021 اتفاق افتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین طی روزهای گذشته تلاش کرده از مرز قیمتی 24 هزار دلاری عبور کند، اما هنوز موفق به فتح این کانال قیمتی نشده است. ضمنا براساس شاخص ترس و طمع، سرمایه گذاران این رمزارز کاملا از محدوده ترس خارج شده و حتی در منطقه طمع قرار گرفته‌اند.

آریاک سفر

در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 0.38 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 1.08 تریلیون دلاری رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر 29.86 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 38.59 میلیارد دلاری قرار دارد. هم اکنون بیشترین حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین قرار دارد و بعد از آن اتریوم سرآمد بازار ارزهای دیجیتال اعلام شده است.

مختصری درباره اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در شبکه‌های مختلفی اتفاق می‌افتاد، اما همه کانال‌ها مطمئن نیستند. در صورتی که کاربری در ایران ساکن باشد و قصد معامله انواع رمزارزها را داشته باشد باید از طریق بستر مناسب برای این کار اقدام کند. اوکی اکسچنج یک وبسایت مناسب برای کاربران ایرانی است که زمینه معاملات انواع ارزهای دیجیتال در بستری امن و مناسب را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. این سایت بالغ بر پنج سال سابقه فعالیت رمزارزی دارد و تاکنون توانسته بیشتر از 1 میلیون کاربر را به خود جذب کند. بالغ بر 700 ارز دیجیتال در این سایت خرید و فروش می‌شوند و تیم پشتیبانی این مجموعه در تمامی مراحل معاملات همراه مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز