قیمت روز بیت کوین 18 بهمن 1401/ گیر افتادن رمزارز معروف در کانال 22 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین هنوز نتوانسته کانال 23 هزار دلاری را باز پس بگیرد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 45 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 22 هزار و 965 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل انجام شده توسط آن چین گلسنود، با وجود افزایش قیمت بیت کوین و بهبود احساسات معامله گران، اما همچنان نسبت به تداوم این روند تردید وجود دارد. به نظر کارشناسان، در صورتی این رشد قیمتی بیت کوین ادامه خواهد داشت که سرمایه گذاران بیشتری به این رمزارز اعتماد کرده و به بازار آن وارد شوند. بیت کوین از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون نزدیک به 38 درصد رشد قیمتی داشته و بهترین عملکرد ماهانه را از اکتبر 2021 به ثبت رسانده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس گزارش آن چین گلس نود، کل موجودی صرافی‌ها حدود 2.251 میلیون واحد بیت کوین است که 11.7 درصد از عرضه در گردش را تشکیل می‌دهد. این رقم پایین‌ترین مقداری از فوریه 2018 تاکنون است. سرمایه خالص خروجی از صرافی‌ها در ماه ژانویه حدود 20 میلیون دلار در روز بود، اما این مقدار در نوامبر و دسامبر تقریبا بین 200 میلیون تا 300 میلیون دلار بود. اکنون جابجایی خالص سرمایه از صرافی‌ها در شرایط خنثی قرار دارد، که به نوعی کاهش سرعت رشد تقاضای بیت کوین را نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 0.05 درصد بالا رفته و به مرز 1.06 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها نیز در یک شبانه روز گذشته 2.71 درصد بیشتر شد و در محدوده 49.93 میلیارد دلار قرار گرفت. همچنان بیشتر بازار رمزارزها به بیت کوین متعلق بوده و بعد از آن اتریوم قرار دارد.

همه چیز درباره اوکی اکسچنج تریدر

کاربران بازار رمزارزها به منظور خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید به وبسایت مناسب این کار مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های داخلی معتبر در این زمینه است که امکانات مختلفی دارد و خدمات متفاوتی به مشتریان ارائه می‌دهد. اوکی اکسچنج تریدر، یک امکان این درگاه است که پلتفرم معاملاتی شخص به شخص محسوب می‌شود. در واقع این پلتفرم یک واسط میان خریدار و فروشنده بوده و نقش مستقل و مجزایی در معامله‌ها ندارد. هم اکنون کاربران امکان معامله با قیمت ثابت در این بخش را داشته و ثبت سفارشات و معاملات آن‌ها تنها با تتر انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز