قیمت روز بیت کوین 10 تیر 1402/ کمیسیون بورس آمریکا رمزارز معروف را به چالش کشاند

بیت کوین-کاماپرس
ژیوار

بیت کوین همچنان نتوانسته مرز سرسخت مقاومتی 31 هزار دلاری را پشت سر بگذارد. هم اکنون این رمزارز پایین محدوده 30 هزار و 500 دلاری قرار گرفته و اندکی شرایط بازاری آن ملتهب شده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 34 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 30 هزار و 448 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین دیروز اندکی کاهش قیمتی داشت و وضعیت آن بهم ریخت. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز کاهش 0.49 درصدی آن را نشان می‌دهد. به نظر خبر مربوط کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا به خواسته شرکت بلک راک مبنی بر ناقص بودن درخواست‌ باعث شده تا از سرعت رشد قیمت بیت کوین کاسته شود. پیش از این شرکت بلک راک از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای راه اندازی ای تی اف اسپات بیت کوین درخواست داده بود و این خبر باعث تکانه شدید رمزارز مذکور شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

پس از انتشار پاسخ کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به سرعت قیمت بیت کوین از محدوده 31 هزار دلاری به مرز 30 هزار دلاری نزول کرد. البته به نظر بازار بیت کوین چندان تحت تاثیر این خبر قرار نگرفته، چون امروز بخشی از کاهش قیمت شکل گرفته را جبران کرد. برخی بر این باورند که انعطاف سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز روی این موضوع موثر بوده است. این مجموعه به شرکت‌های متقاضی ای تی اف اسپات بیت کوین اعلام کرده که آن‌ها می‌توانند نواقص درخواست خود را تکمیل کرده و مجددا پرونده تشکیل بدهند.

ضرورت خرید و فروش رمزارزها از درگاه مطمئن

به نظر معامله گران همچنان نسبت به آینده بیت کوین و به طور کلی کریپتو امیدوار هستند و آن را رقیب پرقدرتی برای ارزهای فیات می‌دانند. به همین دلیل همچنان به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزهای شناخته شده می‌پردازند. با این وجود اشخاص نباید برای معامله رمزارزها بی‌دقتی داشته باشند و آن قبیل خدمات را از هر سایتی دریافت کنند. در این خصوص اهل فن همواره به مشتریان گوشزد می‌کنند که از طریق وبسایت‌های مطمئن به این فرآیند بپردازند و معاملات خود را انجام دهند. اوکی اکسچنج یک درگاه مطمئن برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است که امنیت کافی داشته و پشتیبانی مناسبی دارد. این درگاه بالغ بر پنج سال است که انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز