قیمت روز بازار آهن آلات 29 مرداد 1401/ تداوم ثبات قیمت لوله و انواع دیگر محصولات

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در هفته‌­ای که گذشت، بازار ارز به طور تقریبی ثابت بود و دلار به قیمت 29 هزار و 900 تومان به فروش رسید. این ثبات قیمت در بازار آهن آلات و قیمت لوله هم به چشم می‌خورد؛ هر چند که در برخی از شرکت­ها کاهش قیمت جزئی هم اتفاق افتاد. درست است که انتظار برای نتایج مذاکرات برجامی در جلوگیری از افزایش قیمت بازار آهن آلات بی‌تاثیر نیست؛ اما رکود و تقاضای پایین هم به این شرایط کمک می‌کند. یکی از محصولاتی که روزهای متمادی با با کاهش و ثبات قیمت در بازار آهن روبرو بوده، انواع «لوله» است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارخانه‌های سازنده لوله با امکانات و شرایط متفاوت اقدام به تولید لوله می‌کنند و همین مورد می‌تواند دلیلی بر وجود قیمت‌های متغیر در این بازار باشد. به علاوه کیفیت، ابعاد، وزن و سایز لوله در قیمت‌گذاری آن بسیار تاثیرگذار است. با این حال، ثبات قیمت لوله در بازار نیز در روزهای گذشته به چشم می‌خورد.

بطور مثال لوله اسپیرال با ابعاد و ضخامت‌های متفاوت، پس از یک کاهش قیمت هزار تومانی، به مدت چهار روز با ثبات قیمت روبرو بوده است. انواع لوله گازهای روکار و توکار هم هفته‌هاست که بدون تغییر در جای خود ثابت باقی مانده‌اند.

در بخش‌های دیگر بازار آهن آلات هم با یک ریزش قیمت 400-500 تومانی و اغلب ثبات قیمت روبرو بود.

قیمت لوله و انواع دیگر آهن آلات

این اتفاق به ثبات قیمت‌های جهانی هم مربوط می‌شود و بطور کلی در بسیاری از کشورهای جهان شاهد ثبات نسبی در قیمت بازار محصولات هستیم. در جدول زیر، قیمت روز لوله و انواع آهن آلات دیگر قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز