قیمت روز ارز دیجیتال 6 اسفند 1401

لست سکند

رشد قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم و صعود بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. به گفته کارشناسان این تداوم رشد در اثر واکنش بازار ارزهای دیجیتال به اطلاعات منتشر شده از جلسه فدرال رزرو در بیست و سوم فوریه اتفاق افتاده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس صورت جلسه منتشر شده از فدرال رزرو، این مجموعه قصد دارد سیاست فعلی خود را حفظ کند تا نشانه‌های بیشتری از کاهش تورم پدیدار شود. همین موضوع سبب شد دوباره قیمت ارز دیجیتال بیت کوین که تا مرز 23 هزار دلاری عقب نشینی کرده بود، به بالای کانال 24 هزار دلاری برسد. رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بعد از انتشار گزارش‌ها، امیدواری تازه‌ای را برای معامله گران ایجاد کرد. با این وجود برخی از مخالفان بازار رمزارزها بر این باورند که رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر موقتی است و به زودی ارزهای فیات جایگاه قبلی خود را پیدا می‌کنند. اما طرفداران و فعالان معروف بازار ارزهای دیجیتال نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و بیان کرده‌اند که این نوع دیدگاه‌ها دور از واقعیت بوده و ارزش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزها معروف بازار در حال رشد است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

یکی از رمزارزهای مورد توجه بازار اتریوم است که در طی روزهای گذشته توانسته بخش زیادی از کاهش قیمتی سال 2022 را جبران کند. به نظر در صورت انعطاف دولت‌ها نسبت به بازار رمزارزها می‌توان انتظار داشت که قیمت اتریوم همچنان صعود پیدا کند. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 14 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 600 دلاری قرار دارد. اما طبق اطلاعات موجود، عملکرد اتریوم طی یک ماه اخیر مثبت بوده و رشد 25 دلاری داشته است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مقاومت هزار و 613 دلاری عبور کند، امکان تداوم رشد آن دور از ذهن نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

استکس یکی از کوین‌های جدید بازار است که این روزها رشد قیمتی خوبی را تجربه می‌کند. براساس آمار ارائه شده دو روز قبل، قیمت استکس طی 24 ساعت 30 درصد افزایش پیدا کرد. عملکرد هفتگی این رمزارز نیز نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال جدید درخشان بود. هفته گذشته ارز دیجیتال مذکور بعد از کانفلاکس بهترین عملکرد هفتگی را از خود به نمایش گذاشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز