قیمت روز ارز دیجیتال 4 اسفند1401

لست سکند

روند صعودی بیت کوین و دیگر رمزارزها باعث شده تا میزان خوش بینی به بازار کریپتو بیشتر شود. برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها پیش بینی کرده‌اند که رشد قیمت ارز دیجیتال مهم مانند بیت کوین و اتریوم تداوم خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در دو ماه گذشته صعود قابل توجهی داشته است و برخی فعالان بیان کرده‌اند که گاوها بازار را از دست خرس‌ها نجات داده‌اند. البته قیمت ارز دیجیتال معروف دو روز پیش دچار کاهش شد. اما برخی از تحلیلگران بر این باورند که قیمت ارز دیجیتال بیت کوین بعد از یک عقب نشینی محدود، دوباره روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد. به نظر کارشناسان، این نقطه بازگشت بیت کوین همان جایی است که معامله گران آن وارد پوزیشن خرید خواهند شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علاوه بر بیت کوین، این روزها اتریوم نیز رشد قیمتی خوبی را داشته است. برخی بر این باورند که قیمت ارز دیجیتال مذکور امکان صعود به سمت کانال 10 هزار دلاری و دستیابی به قله قیمتی را دارد. اما اتریوم در صورتی به کانال 10 هزار دلاری دست پیدا خواهد کرد که برای این موضوع برنامه و اپلیکیشن بی‌رقیب طراحی کند. گای ترنر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در شرکت کوین بیورو، بیان کرده که عوامل و شرایط خاصی می‌تواند روی قیمت اتریوم و صعود آن به کانال 10 هزار دلاری موثر باشد. اما ساخت یک اپلیکیشن بی‌رقیب توسط توسعه دهندگان اتریوم، زمینه را برای پنج رقمی شدن نرخ این ارز دیجیتال فراهم خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به دیروز 47 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 662 دلاری رسیده است. نگاهی به عملکرد اتریوم، رشد 20 دلاری این رمزارز طی یک هفته گذشته را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ اتریوم از مقاومت هزار و 673 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

علاوه بر اتریوم، امروز قیمت ارز دیجیتال پولکا دات نیز رشد پیدا کرد. در حال حاضر نرخ پولکا دات نسبت به دیروز 3.84 درصد بالاتر رفته و به مرز 7.30 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال، رشد 12.48 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از سطح مقاومتی 7.37 دلاری عبور کند، امکان پیشروی نرخ آن بعید نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز