قیمت روز ارز دیجیتال 2 اسفند 1401

لست سکند

جهش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و رسیدن آن به کانال 25 هزار دلاری سبب شد تا بار دیگر بازار رمزارزها جان بگیرد. در صورت تداوم رشد قیمت بیت کوین و صعود آن به کانال 26 هزار دلاری، بازار دیگر ارزهای دیجیتال نیز رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت ارز دیجیتال مهمی مثل بیت کوین و اتریوم، شرایط بازار را به نفع افزایشی‌ها رقم زد. بیت کوین نخستین روز هفته را با قیمت نزدیک به کانال 25 هزار دلاری آغاز کرد تا سرمایه گذاران امیدواری بیشتری به هفته جدید داشته باشند. برخی معتقدند که رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر ادامه خواهد داشت، زیرا رمزارز معروف از محدوده حمایتی 24 هزار و 200 دلاری فاصله زیادی پیدا کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود این افزایش قیمتی همچنان برخی بر این باورند که سرمایه گذاران نباید به این رشد قیمتی بیت کوین و اتریوم دلخوش کنند و بهتر است که همچنان جانب احتیاط را رعایت کنند. برخی از سرمایه گذاران و فعالان بازار رمزارزها معتقدند که با رشد 50 درصدی قیمت بیت کوین که از ابتدای سال 2023 تاکنون رخ داده، بازار نزولی خاتمه پیدا کرده است. اما داده‌های آنچین بیانگر این است که هنوز با قطعیت نمی‌توان درباره پایان روند نزولی بازار نظر داد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال اتریوم، دومین رمزارز برتر بازار، نسبت به روز قبل 0.05 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 703 دلاری رسیده است. عملکرد هفتگی اتریوم رشد 9.3 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 713 دلاری عبور کند، تداوم رشد نرخ این رمزارز دور از انتظار نخواهد بود.

این روزها ارز دیجیتال رپیل نیز مورد توجه سرمایه گذاران است. این رمزارز تاکنون توانسته رشد قیمتی خوبی را کسب کند. به اعتقاد برخی از تحلیلگران، ریپل در آستانه یک صعود بزرگ قیمتی قرار دارد. در واقع این گروه تحلیلگران بر این باورند که ریپل بعد از یک دوره انباشت طولانی مدت امکان آغاز یک حرکت صعودی قدرتمند را خواهد داشت. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز قبل 0.48 درصد کم شده و در محدوده 0.39 دلار قرار دارد. این رمزارز طی یک هفته اخیر، صعود 5.58 درصدی را تجربه کرده است. براساس تحلیل کلاسیک، قیمت ریپل برای رشد بیشتر باید از محدوده مقاومتی 0.4 دلاری عبور کند.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز