قیمت روز ارز دیجیتال 1 اسفند 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

رشد قیمت ارز دیجیتال معروف بازار باعث شد تا سایر رمزارزها نیز صعود قیمتی خوبی را تجربه کنند. روز گذشته قیمت بیت کوین از مرز 24 هزار و 800 دلاری عبور کرد و مسیر برای رسیدن آن به کانال 26 هزار دلاری هموارتر شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هفته گذشته و بعد از سقوط قیمت ارز دیجیتال معروف به زیر کانال 22 هزار دلاری، افزایشی‌های بازار تلاش کردند تا دوباره نرخ این رمزارز را به سمت کانال‌های بالاتر هل بدهند. اکنون قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر رشد خوبی را تجربه می‌کند و احتمالا این وضعیت ادامه داشته باشد. البته برخی کارشناسان معتقدند که بیت کوین یک اصلاح قیمتی دیگری در پیش خواهد داشت و فعالان بازار بهتر است خود را برای این نزول آماده کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته برخی از تحلیلگران، منطقه قیمتی 25 هزار دلاری مهم‌ترین مانع در مسیر بیت کوین طی هشت ماه گذشته محسوب می‌شود. بیت کوین به تازگی تلاش کرده تا این سطح قیمتی را در هم بشکند و بتواند بار دیگر کانال‌های بالاتر و حتی مرز 30 هزار دلاری را لمس کند. اما این امکان وجود دارد، پس از شکستن این مرز قیمتی اصلاح نرخ بیت کوین اتفاق بیفتاد. به نظر تحلیلگران این یک امر طبیعی و ضروری است. زیرا این اصلاحات قیمتی از ریزش ناگهانی نرخ بیت کوین جلوگیری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

این روزها بازار خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها داغ شده است. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به دیروز 17 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده هزار و 693 دلاری قرار دارد. عملکرد اتریوم نشان دهنده رشد 13 درصدی آن طی یک هفته اخیر است. براساس تحلیل فیبوناچی، اگر قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده هزار و 695 دلاری عبور کند، احتمال دستیابی آن به کانال هزار و 700 دلاری تقویت خواهد شد.

کاردانو نیز یکی از رمزارزهای معروف و پیشتاز این روزهای بازار است. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور مناسب است و این رمزارز توانسته رشد قیمتی خوبی را تجربه کند. صورتی که نرخ این رمزارز به بالای محدوده 0.4 دلار برسد، تداوم رشد قیمتی آن دور از انتظار نخواهد بود. اگر قیمت این ارز دیجیتال کاهشی شود و مرز 0.385 دلاری را از دست بدهد، احتمالا ریزش قیمتی آن تا مرز 0.3 دلار ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز