قیمت روز ارز دیجیتال 27 بهمن 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

روند صعودی قیمت ارز دیجیتال مهم بیت کوین و اتریوم، بعد از توقف چند روزه، مجددا از دیروز شروع شد. اما همچنان سرمایه گذاران نسبت به تداوم این رشد قیمتی دلواپسی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بیت کوین، اما کارشناسان و تحلیلگران نسبت به امکان ریزش قیمتی هشدار داده‌اند. در این خصوص مایک مک گون، کارشناس ارشد بخش تحقیقات بلومبرگ، در یک پست توئیتری اعلام کرده که احتمال ریزش سنگین قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در ماه‌های آینده وجود دارد. به نظر مک گون، دوران ریزش رمزارزها به پایان نرسیده و این وضعیت احتمالا تکرار خواهد شد. به باور این مقام ارشد بلومبرگ، پیشرفت دوباره قیمت بیت کوین توجیه مناسبی برای بازگشت بازار رمزارزها و تداوم این وضعیت نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر مک گلون، مسئله ریزش قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها به تداوم فشارهای فدرال رزرو درباره افزایش نرخ بهره بانکی مربوط می‌شود. این کارشناس بیان کرده که عدم قدرت بازار رمزارزها نسبت به یک سال اخیر به عنوان یک متغیر مستقل عمل کرده و از جذابیت آن کم شده است.

راز آسمان پایتخت

ریزش قیمتی پی در پی بیت کوین در سال 2022 سبب شده تا با هر اصلاح قیمت، سرمایه گذاران نسبت به وضعیت بازار رمزارزها نگران شوند و محتاطانه عمل کنند.

با این حال همچنان ذخیره رمزارزها ادامه دارد و فعالان و علاقمندان به خرید جزئی بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها می‌پردازند. در حال حاضر قیمت اتریوم 34 دلار نسبت به روز قبل بالا رفت و به مرز هزار و 694 دلاری رسید. براساس عملکرد اتریوم، این قیمت ارز دیجیتال مذکور طی یک هفته اخیر 7.8 درصد رشد کرده است. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ اتریوم از مقاومت هزار و 700 دلاری عبور کند، تداوم رشد آن دور از انتظار نخواهد بود.

کاردانو نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مناسب بازار بوده که طی چند روز اخیر رشد زیادی را تجربه کرد. در حال حاضر این رمزارز جزو 10 ارز دیجیتال برتر بازار است و بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز قبل 1.29 درصد بالا رفته و در محدوده 0.4 دلار قرار دارد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ کاردانو از مقاومت 0.41 دلاری عبور کند، احتمالا روند افزایش آن تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز