قیمت روز ارز دیجیتال 26 بهمن 1401

لست سکند

طی چند روز اخیر قیمت ارز دیجیتال مهم مثل بیت کوین و اتریوم اصلاح خورد و در مدار کاهشی حرکت کرد. اما در حال حاضر با کاهش نگرانی‌ها در مورد سرکوب گسترده توسط رگولاتورها، دوباره قیمت رمزارزهای مهم بازار صعود پیدا کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد دوباره قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، هنوز هم دل نگرانی نسبت به تداوم این وضعیت وجود دارد. برخی از کارشناسان بر این باورند که احتمال ریزش قیمت ارز دیجیتال مورد توجه بازار دور از انتظار نیست و بهتر است معامله گران با احتیاط رفتار کنند. در این خصوص، شاون کروز، استراتژیست ارشد معاملات در شرکت خدمات مالی تی دی امریترید، بیان کرده که جالب توجه است وقتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به سرکوب بسیاری از مشاغل ادامه می‌دهد، شاهد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال هستیم. کروز اعلام کرده که من نسبت به پایدار ماندن این وضعیت مطمئن نیستم.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اکثر ارزهای دیجیتال روز دوشنبه دچار کاهش قیمتی شدند و دوباره دل نگرانی‌های معامله گران و فعالان رمزارزی را بالا بردند. براساس آمارهای موجود، توکن بومی صرافی بایننس، روز دوشنبه بیشترین میزان کاهش قیمتی را از زمان ورشکستگی بازار در ماه نوامبر تجربه کرد. اما اکنون میزان اخبار منفی و دل نگرانی معامله گران کمتر شده و در نتیجه قیمت رمزارزهای مختلف رو به افزایش است.

راز آسمان پایتخت

معامله گران زیادی علاوه بر توجه به وضعیت بیت کوین، به قیمت ارز دیجیتال اتریوم دقت می‌کنند و به خرید و فروش این رمزارز هم می‌پردازند. برخی از کارشناسان بر این باورند که قیمت ارز دیجیتال مذکور در ماه‌های آینده صعود خوبی خواهد داشت. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 7 دلار کم شده و به مرز هزار و 550 دلاری رسیده است. عملکرد یک ماهه این رمزارز، رشد 0.0097 درصدی قیمت آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز هزار و 558 دلاری عبور کند، رشد آن تداوم پیدا می‌کند.

علاوه بر این نوع رمزارزها، دیگر کوین‌های بازار نیز وضعیت مساعدی دارند و توانسته‌اند نظر فعالان زیادی را به خود جلب کنند. لایت کوین یکی از این رمزارزها است که روز گذشته در قیمت 91 دلاری معامله شد. نگاهی به عملکرد ماهیانه این رمزارز نشان می‌دهد که قیمت آن رشد داشته و به نظر این وضعیت تداوم داشته باشد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز