قیمت روز ارز دیجیتال 25 بهمن 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

وضعیت مساعد بازار رمزارزها و رشد قیمت ارز دیجیتال مهم مانند بیت کوین و اتریوم باعث شده تا افراد زیادی به بازار رمزارزها تمایل داشته باشند. اما معامله گران و سرمایه گذاران تازه وارد نباید از نوسانات این بازار پرریسک غافل شوند و باید نهایت دقت را به کار برده و اطلاعات زیادی در این خصوص کسب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها، با وجود رشد قیمت ارز دیجیتال مهم همچنان به تازه واردها و حتی معامله گران قدیمی توصیه می‌کنند بدون فکر قبلی و نداشتن اطلاعات لازم در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت نکنند. به هر حال این بازار هم مانند هر بازار دیگری اصلاح دارد و در جریان این اصلاحات ممکن است ناگهان رشد قیمتی بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر متوقف شود و حتی نزول زیادی اتفاق بیفتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس گزارش چت جی پی تی، سرمایه گذاران به دلایل زیادی از جمله نداشتن دانش و درک لازم از بازار رمزارزها، دخیل کردن احساسات در جریان معاملات، استفاده از اهرم‌های معاملاتی بیش از حد، مدیریت ریسک ضعیف، ترس از دست دادن فرصت‌ها، کلاهبرداری و تقلب و همچنین هک و تهدیدهای امنیتی بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهند. به پیشنهاد چت جی پی تی، بهتر است مشتریان با ایجاد تنوع در سبدهای سرمایه گذاری، قرار دادن حد ضرر در معاملات، استفاده از اهرم‌های معاملاتی کنترل شده، نگاه بلندمدت، رصد تحولات، استفاده از کیف پول‌های امن و مسائل این چنینی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال منعطف شوند.

راز آسمان پایتخت

معامله گران بنیادی و قدیمی بازار با در نظر گرفتن موارد مذکور، همچنان به معامله رمزارزهای مختلف مثل اتریوم و … می‌پردازند. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 1 درصد کاهش قیمتی را تجربه کرده و در محدوده هزار و 501 دلاری قرار دارد. طبق عملکرد ارائه شده، قیمت ارز دیجیتال مذکور طی یک هفته گذشته 7.95 درصد کاهش داشته است.

یکی دیگر از رمزارزهایی که این روزها اهمیت پیدا کرده و معامله می‌شود، فانتوم است. این رمزارز نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال از ابتدای سال 2023 رشد قیمتی خوبی پیدا کرد. با توجه به عملکرد این رمزارز و بررسی پیشینه تاریخی آن در سال‌های گذشته، به نظر قیمت ارز دیجیتال مذکور تا انتهای سال 2023 حدودا 3.50 دلار شود. البته این یک پیش بینی قیمتی است و امکان کاهش یا افزایش بیشتر نرخ فانتوم وجود دارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز