همه چیز درباره ارز دیجیتال تتر و معامله آن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرمایه گذاران بازار رمزارزها انواع ارزهای دیجیتال را خریداری می‌کنند تا در زمان نوسانات سنگین کمترین زیان را متحمل شوند. استیبل کوین‌ها یکی از انواع رمزارزها هستند که پشتوانه دلاری دارند و به همین دلیل در زمان نوسانات تغییر قیمتی چندانی پیدا نمی‌کنند و به همین دلیل در کیف پول اغلب سرمایه گذاران بنیادی این رمزارزها هستند. در حال حاضر قیمت تتر یک دلار آمریکا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تتر یک استیبل کوین در بازار کریپتو است که با نماد یو اس دی تی شناخته می‌شود. ارز دیجیتال تتر سال 2014 ایجاد شد و در حال حاضر شرکت آی فینکس مدیریت این رمزارز را برعهده دارد. تیم توسعه دهنده این رمزارز بسیار قوی هستند و چهره‌های مطرحی مانند فیلیپ پوتر در این گروه حضور دارند. قیمت تتر به دلیل پشتوانه دلاری آن معمولا ثابت بوده و معادل یک دلار است. این نوع رمزارزها با هدف ایجاد ثبات قیمتی در حوزه ارزهای دیجیتال به وجود می‌آیند و یک نوع دارایی دیجیتال امن و کاربردی محسوب می‌شوند. معامله گران بازار رمزارزها، تتر را به عنوان نقدینگی ثابت و قابل اعتماد به کار می‌برند. معمولا اهل فن به تازه واردها و حتی افراد خبره بازار رمزارزها توصیه می‌کنند مقداری از تتر را خریداری و در کیف پول خود نگهداری کنند تا در زمان نوسانات شدید، زیان زیادی را متحمل نشوند.

ویژگی‌های قابل توجه تتر

علاوه بر اینکه تتر یک دارایی امن محسوب می‌شود، این رمزارز در افزایش سرعت تراکنش‌ها نیز تاثیر دارد و نسبت به سیستم‌های سنتی بانکی عملکرد سریع‌تری را به ثبت رسانده‌اند. ضمنا برای معامله با تتر، نیاز به هزینه‌های بالای بانکی یا پرداخت مبلغ زیاد به صرافی‌ها نیست و کارمزد این رمزارز تقریبا صفر است. مجموع چهار عامل سرعت، امنیت، کارمزد پایین و ثبات قیمت باعث شده تا بیشتر معامله گران بازار رمزارزها تتر را به جای دلار یا سایر دارایی‌های مالی به کار ببرند.

طرز کار و استفاده از تتر پیچیدگی چندانی هم ندارد. به عنوان مثال در صورتی که معامله گری 100 دلار در ذخیره تتر واریز کند، با رعایت برابری یک به یک دلار، 100 توکن تتر دریافت خواهد کرد. در صورتی که کاربران توکن‌ها را برای ارز فیات بازخرید کنند، سکه‌های تتر ذخیره شده از بین خواهد رفت و از گردش خارج خواهد شد. بلاکچین‌های مختلفی از توکن تتر پشتیبانی می‌کنند، اما شبکه مخصوص این رمزارز پروتکل اُ ام ان آی است.

راز آسمان پایتخت

خرید راحت تتر از بیت پین

افرادی که قصد خرید رمزارز تتر را دارند، باید به یک صرافی معتبر مراجعه کرده یا در یک وبسایت مناسب ثبت نام داشته باشند و با تشکیل یک کیف پول مناسب این رمزارز را بخرند. کیف پول‌های کریپتو والت، تتر والت، اومینی والت، کوینومی، مای اتر، تراست والت و لجر نانو ایکس بهترین کیف‌ پول‌ها برای تتر هستند.

در صورتی که ساکن ایران هستید و قصد معامله تتر یا دیگر رمزارزها را دارید، بهتر است به وبسایت بیت پین مراجعه کنید. بیت پین محصول شرکت سنا ایمن مبادله از گروه شرکت سنا ایمن مبادله است. بیت پین به دلیل امنیت، دسترسی آسان، پشتیبانی مناسب، داشتن رمزارزهای مختلف و فراهم کردن امکان سفارش گذاری حرفه‌ای توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

کسب اطلاعات قیمت تتر و دیگر رمزارزها از بیت پین

در صورتی که قصد خرید رمزارز تتر از این سایت را دارید، بهتر است به لیست قیمت ارز دیجیتال بیت پین مراجعه کرده و نرخ روز این ارز دیجیتال را چک کنید. سپس با ثبت نام در این سایت و تشکیل کیف پول مناسب امکان خرید و فروش تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید.

ضمنا کاربران بازار رمزارزها می‌توانند برای کسب اطلاعات و دانش بیشتر درباره ارزهای دیجیتال مختلف امکان مراجعه به آکادمی این مجموعه مراجعه دارند و سپس می‌توانند به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز