قیمت روز ارز دیجیتال 24 بهمن 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

کاهش قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین باعث شده تا مقداری از اعتماد سرمایه گذاران نسبت به بازار رمزارزها کمتر شود. در اثر این ریزش قیمتی، سرمایه گذاران اعتماد خود را نسبت به آلت کوین‌ها از دست داده‌اند و پیش بینی می‌شود به زودی حجم معاملات رمزارزهایی مانند کاردانو و رپیل کم شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسانات روزهای اخیر بازار رمزارزها و کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال مهم دیگر سبب شده تا بار دیگر سرمایه گذاران نسبت به افزایش سرمایه در بازار رمزارزها تردید پیدا کنند. به دلیل کاهش قیمت ارز دیجیتال مهم بیت کوین، کارشناسان به معامله گران توصیه می‌کنند تا قبل از ورود به بازار، پوزیشن‌های معاملاتی را به دقت مورد بررسی قرار دهند و محتاطانه رفتار کنند. این روزها توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پیشتاز بازار هستند و سرمایه گذاران بزرگ به آن‌ها توجه دارند. همین مسئله باعث شده تا پیش بینی روند قیمتی آلت کوین‌ها اندکی دشوار شود و شرایط کنونی مقداری گمراه کننده باشد و در نتیجه سرمایه گذاران محتاطانه رفتار کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

همین موضوع سرمایه گذاران را درباره ورود به بازار رمزارزهایی مثل کاردانو و ریپل به شدت دچار تردید کرده است. در حال حاضر قیمت کاردانو نسبت به روز قبل 2.36 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 0.36 دلار قرار دارد. بررسی عملکرد هفتگی این رمزارز نشان دهنده کاهش 7.12 درصدی ارزش این رمزارز است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.37 درصدی عبورکند، تداوم رشد قیمتی آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

این ارز دیجیتال چند هفته ابتدایی سال 2023 رشد قیمتی خوبی را به نمایش گذاشت و مورد استقبال نهنگ‌ها و سرمایه گذاران بزرگ بازار رمزارزها قرار گرفت. به گزارش موسسه سانتیمنت، این رمزارز در برخی از روزهای چند هفته گذشته بالاترین میزان تراکنش‌ها را به ثبت رساند، اما چند روزی است که وضعیت این ارز دیجیتال اندکی متلاطم شده و نزول قیمتی را تجربه می‌کند.

امروز قیمت اتریوم نیز کاهش پیدا کرد و با نزول 15 دلاری که نسبت به روز گذشته داشت، در محدوده هزار و 524 دلاری قرار گرفت. رمزارز اتریوم هم طی یک هفته اخیر 7.411 درصد از ارزش خود را از دست داده است. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده هزار و 537 دلاری عبور کند، صعود بیشتری را تجربه خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز