قیمت روز ارز دیجیتال 20 بهمن 1401

برخی از فعالان بازارهای مختلف معتقدند به زودی روند رکودی در اقتصاد آمریکا ایجاد خواهد شد و بر همین اساس عمل می‌کنند. به گفته جیم کریمر، مجری برنامه مد مانی شبکه سی ان بی سی، به زودی عملکرد همه بازارها، از جمله بازار رمزارزها، منفی خواهد شد. در صورتی که فردی مایل به خرید و فروش ارز دیجیتال مختلف مانند اتریوم و بیت کوین است، بهتر است این موضوع را در نظر بگیرد. البته برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازارهای مختلف این ادعا را کذب می‌دانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کریمر معتقد است که با توجه به احتمال منفی شده عملکرد انواع بازارها، اکنون فعالان در حال سبک و سنگین کردن اخبار مربوط به روز جمعه هستند. کریمر معتقد است که فدرال رزرو بدون توجه به هر اتفاقی، به سیاست‌های انقباضی خود ادامه خواهد داد و این موضوع رکود اقتصاد آمریکا را در پیش خواهد داشت. به نظر برخی از فعالان بازار رمزارزها، این مورد روی بازار و قیمت ارز دیجیتال مختلف اثر گذار خواهد بود. بنابراین فعالان بهتر است خود را برای کاهش احتمالی قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال آماده کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، در یک برنامه تلویزیونی این ادعا را رد و بیان کرده که وقتی 50 هزار شغل جدید در آمریکا ایجاد شده و آمار بیکاری به پایین‌ترین میزان خود رسیده است، چگونه تصور شود که اکنون در حال ورود به یک دوره رکود اقتصادی هستیم؟

آریاک سفر

علاوه بر این، اخیرا شرکت بین المللی سرمایه گذاری گلدمن ساکس در گزارشی بیان کرده که احتمال وقوع یک رکود اقتصادی در آمریکا طی یک سال آینده از 35 درصد به 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

این روزها خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم، سولانا و … رونق دارد. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به دیروز 12 دلار کم شده و به مرز هزار و 632 دلاری رسیده است. با وجود کاهش قیمتی چند روز گذشته، همچنان عملکرد یک ماهه این رمزارز در محدوده مثبت قرار دارد.

رونق بازار میم کوین‌ها نیز افزایش پیدا کرده و برخی رمزارزها مانند سند باکس رشد قیمتی را تجربه می‌کنند. بعد از انتشار خبر همکاری سندباکس با مسئولان امور دیجیتالی عربستان سعودی، قیمت توکن این ارز دیجیتال به بالاترین میزان سه ماهه اخیر رسید. براساس آخرین اخبار، قیمت ارز دیجیتال سند باکس در محدوده 0.91 دلار قرار گرفته است. با وجود این رشد قیمتی، هنوز سند باکس با رکورد 7.5 دلاری خود فاصله زیادی دارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز