قیمت روز ارز دیجیتال 18 بهمن 1401

لست سکند

دیروز وضعیت بازار رمزارزها چندان مساعد نبود و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار با کاهش مواجه شد. با این حال همچنان سرمایه گذاران و نهادهای بزرگی به معامله انواع ارز دیجیتال می‌پردازند و نسبت به آینده این بازار امیدوار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر و در نتیجه بهبود وضعیت بازار رمزارزها باعث شده تا بسیاری از بانک‌ها و سرمایه گذاران اساسی به این بخش روی آورند و به دنبال ورود به دنیای ارزهای دیجیتال باشند. بیشتر بانک‌ها و مجموعه‌های اروپایی و آمریکایی به دنبال روشی برای حضور در بازار رمزارزها و جذب سرمایه بیشتر هستند. در حال حاضر و براساس آخرین اخبار، نئوبانک بریتانیایی روولت با 25 میلیون مشتری در سراسر جهان، امکان سهام گذاری ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود در این کشور و منطقه اقتصادی اروپا فراهم کرده است. هم اکنون امکان سهام گذاری توکن‌های اتریوم، پولکادات، آدا و تزوس با بازدهی 2.99 درصدی تا 11.65 درصدی فراهم خواهد بود. البته این نخستین گام نئوبانک روولت برای حضور در بازار رمزارزها نیست. این مجموعه از سال 2017 سرویس معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه داده و از آن زمان این سرویس به منبع درآمد قابل توجهی برای آن تبدیل شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این روزها بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم حساس شده‌اند و برای معامله این رمزارزها مشتاق هستند. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 13 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 633 دلاری رسیده است. عملکرد یک ماهه اتریوم، رشد 29 درصدی این ارز دیجیتال را نشان می‌هد. با توجه به تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال اتریوم از مقاومت هزار و 643 دلاری عبور کند، امکان رشد قیمتی بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

معامله گران به میم کوین‌ها نیز علاقه نشان داده‌اند و برخی از این نوع کوین‌ها را خریداری می‌کنند. طی یک هفته اخیر 8.7 تریلیون شیبا توسط نهنگ‌ها خریداری شده که تقریبا ارزشی معادل 128 میلیون دلار دارد. امروز قیمت شیبا نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و همان مرز 0.000014 یک دلار را حفظ کرده است. توجه به عملکرد شش ماهه اخیر این رمزارز، رشد 16.66 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، این ارز دیجیتال باید بتواند از مقاومت 1.47 درصدی عبور کند تا امکان رشد بیشتر آن فراهم شود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز