قیمت روز ارز دیجیتال 17 بهمن 1401

لست سکند

سرعت رشد و توسعه بازار رمزارزها طی چند سال اخیر افزایش پیدا کرده، اما تداوم صعود قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم از ابتدای سال میلادی جاری سبب شده تا سرمایه گذاران زیادی به این بخش روی آورند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به دنبال رشد قیمت ارز دیجیتال مهمی مثل بیت کوین و اتریوم و بهبود بازار رمزارزها، دولت‌ها به دنبال ورود به دنیای کریپتو و تولید پول ملی دیجیتال هستند. تداوم رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال باعث شده تا بازار کریپتو تا حد زیادی بین سرمایه گذاران جا بیفتاد. حتی این موضوع باعث شده تا کشورهای بزرگی مثل آمریکا و انگلیس به دنبال ایجاد ارز دیجیتال ملی باشند و زیرساخت‌های لازم برای این کار را فراهم کنند. اخیرا طی خبری بانک مرکزی انگلستان و وزارت خزانه داری این کشور اعلام کرده‌اند که بریتانیا احتمالا تا سال 2030 به ایجاد یک ارز دیجیتال ملی نیاز خواهد داشت. البته یک منبع دولتی انگلیسی اعلام کرده که نقشه راه «پوند دیجیتال» طی هفته آینده منتشر خواهد شد. براساس اخبار و اطلاعات موجود، جان کانلیف، قائم مقام بانک مرکزی انگلستان، نیز احتمالا در هفتم فوریه توضیح خواهد داد که این بانک برای راه اندازی ارز دیجیتال ملی انگلیس چه مسئولیت‌هایی خواهد داشت و چه اقداماتی صورت خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال مورد توجه بازار است که از ابتدای سال 2023 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و نظر بسیاری از فعالان و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. قیمت ارز دیجیتال اتریوم در حال حاضر هزار و 592 دلار است و نسبت به دیروز 0.52 درصد کاهش داشته است. عملکرد یک ماهه این رمزارز، رشد 379 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که این ارز دیجیتال از مقاومت هزار و 592 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر نرخ آن دور از انتظار نیست.

راز آسمان پایتخت

دوج کوین هم یکی از رمزارزهای پرطرفدار بازار است که شرایط مساعدی پیدا کرده است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال دوج کوین نسبت به روز قبل 1.63 درصد کم شده و در محدوده 0.094 یک دلار قرار دارد. عملکرد شش ماهه این رمزارز رشد 34.1 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که نرخ دوج کوین مقاومت 0.09 درصدی را حفظ کند، احتمال پیشروی قیمتی آن دور از انتظار نیست.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز