قیمت روز ارز دیجیتال 16 بهمن 1401

لست سکند

روند صعود بازار کریپتو ادامه دارد و این موضوع روی بهبود شرایط معاملاتی توکن‌های غیرمثلی یا ان اف تی‌ها نیز اثر گذاشته است. در صورتی رشد قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم تداوم داشته باشد، بهبود وضعیت کلی ارزهای دیجیتال ادامه پیدا خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال مهم دیگر سبب شده تا وضعیت کلی بازار رمزارزها بهتر شود و این موضوع روی توکن‌های غیرمثلی هم اثر بگذارد. رشد قیمت ارز دیجیتال مهمی مثل بیت کوین باعث شد تا میزان فروش توکن‌های غیرمثلی در ژانویه 2023 به 997 میلیون دلار برسد. براساس آمار و ارقام موجود، این مقدار فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 41.96 درصد رشد پیدا کرده بود. براساس داده‌های منتشر شده از پلتفرم کریپتو اسلم، از میان 20 شبکه بلاکچین فعال در حوزه ان اف تی‌ها، اتریوم با 784 میلیون دلار فروش، بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشت. بعد از اتریوم، سولانا بیشترین میزان فروش را داشت. بعد از مورد ذکر شده، سه شبکه بلاکچین برتر دیگر از نظر میزان فروش ان اف تی، به ترتیب کاردانو، ایمیوتبل ایکس و پالیگان بودند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اتریوم با توجه به عملکرد درخشان در مسائل مختلف توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 10 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 668 دلاری قرار دارد. نگاهی به عملکرد اتریوم در یک هفته اخیر نشان می‌دهد که این رمزارز 1.38 درصد رشد داشته است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 680 دلاری عبور کند، رشد قیمت آن تداوم بیشتری خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

دوج کوین نیز این روزها سر زبان معامله گران زیادی افتاده و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است. برخی پیش بینی کرده‌اند که احتمال تداوم رشد قیمتی این رمزارز در روزهای آینده وجود خواهد داشت. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال دوج کوین در مقایسه با روز قبل 2.48 درصد کم شده و به مرز 0.095 یک دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 5.99 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور محدوده مقاومتی 0.09 درصدی را حفظ کند، احتمال تداوم رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز