قیمت روز ارز دیجیتال 11 بهمن 1401

بازار رمزارزها در سال جاری شباهت کمی با بازار ملتهب سال 2022 دارد. این روزها قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم به خوبی از محدوده مقاومتی حساس عبور کرده و در کانال‌های قیمتی بالاتر پیشروی داشته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که بازگشت بازارها و رشد قیمت ارز دیجیتال معتبر به دلیل خوش بینی در مورد چشم انداز اقتصاد جهانی اتفاق افتاده است. وجود نشانه‌هایی از روند نزولی تورم در ایالات متحده آمریکا و اغلب کشورهای دیگر، باعث افزایش خوش بینی سرمایه گذاران بازار رمزارزها شده و دلگرمی سرمایه گذاران را به دنبال دارد. برخی از کارشناسان و تحلیلگران خوش بین هستند که هفته آینده فدرال رزرو دوباره سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد. با این حالت‌ها بازارها همچنان در معرض خطرات بزرگی هستند و برخی هنوز نسبت به بازگشت بازارها و تداوم افزایش قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال دل نگرانی دارند. در واقع گروهی از فعالان بازار رمزارزها بر این باورند که این بازگشت بازار رمزارزها موقتی و ناپایدار است و نباید به آن کاملا دلگرم بود. در واقع این امکان وجود دارد که فدرال رزرو دوباره نرخ بهره را بالا ببرد و شرایط اندکی متفاوت شود. بعضی نگران درآمدزایی شرکت‌ها و مشکلات آن‌ها در آینده هستند و دید متزلزلی در مورد ارزش گذاری سهام دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این روزها برخی از ارزهای دیجیتال پیشروی قیمتی خوبی داشتند. براساس آخرین نتایج نظرسنجی موسسه کوین شرز، 60 درصد از شرکت کنندگان معتقد بودن که چشم انداز رشد اتریوم در آینده بسیار روشن‌تر از بیت کوین است. مقایسه این نظرسنجی با نظرسنجی مشابهی که در سال 2022 اتفاق افتاد، نشان دهنده این است که سرمایه گذاران به اتریوم بیشتر از بیت کوین توجه دارند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 23 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 570 دلاری رسیده است. نگاهی به عملکرد یک ماهه این رمزارز نشان دهنده رشد 30 درصدی آن است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که اتریوم مقاومت اولیه هزار و 581 دلاری را پشت سربگذارد، احتمال تداوم رشد قیمتی آن دور از انتظار نخواهد بود.

آریاک سفر

ریپل نیز یکی از رمزارزهای پیش رونده بازار است. امروز قیمت ریپل نسبت به روز قبل 0.97 درصد کم شده و در محدوده 0.39 درصد یک دلار قرار دارد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مقاومت 0.39 درصدی عبور کند، رشد نرخ آن تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز