قیمت روز ارز دیجیتال 9 بهمن 1401

لست سکند

هنوز پیشروی بازار رمزارزها و رشد قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریم نیز نتوانسته افراد سنتی را به این سمت بکشاند. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، معتقد است که این پافشاری برخی افراد به بازار سنتی، مانع از پذیرش کریپتو در کوتاه مدت خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ژائو معتقد است با وجود اینکه عدم پذیرش بازار کریپتو توسط افراد سنتی، بازدارنده است، اما همین مسئله تا 20 سال آینده به ضرر سنتی‌ها تمام خواهد شد. البته ریزش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در سال 2022 بیش از پیش به این موضوع دامن زد و میزان کریپتوهراسی را افزایش داد. اما ژئو بر این باور است که با توجه به آینده مناسب این بازار، نباید موضع گیری شدیدی نسبت به آن داشت. به گفته ژئو، طرفداران متعصب بازارهای مالی سنتی و مخالفان بازار کریپتو که در تصمیم خود برای عدم ورود به دنیای رمزارزها پافشاری دارند، طی 10 الی 20 سال آینده به شدت از دنیا عقب خواهند ماند. ژئو اعلام کرده که قانون گذاری برای جلوگیری از اعمال مجرمانه در بازار رمزارزها مفید است و بر روی آینده این بخش اثر مثبتی به جا خواهد گذاشت. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم رشد خوبی داشته و شاخص ترس و طمع نیز بیانگر این است که خیلی از سرمایه گذاران نسبت به این بازار از موضع ترس شدید خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طی چند روز گذشته وضعیت قیمتی ارز دیجیتال اتریوم بهبود خوبی داشته است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 18 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده هزار و 593 دلاری قرار دارد. براساس عملکرد ارائه شده از اتریوم، نرخ این رمزارز طی یک ماهه اخیر 33.23 درصد رشد پیدا کرده است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال اتریوم از مقاومت هزار و 616 دلاری را عبور کند، امکان رشد بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

متیک یکی از آلت کوین‌هایی است که از ابتدای سال میلادی جدید عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. از ابتدای سال 2023 تا به حال، نرخ متیک نزدیک به 55 درصد رشد پیدا کرده است. این ارز دیجیتال طی دو روز گذشت توانست از مقاومت حیاتی 1.05 دلاری عبور و توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کند.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز