قیمت روز ارز دیجیتال 8 بهمن 1401

لست سکند

بازار رمزارزها این روزها رونق خوبی پیدا کرده و آمار و شواهد حاکی از آن است که روز به روز اعتماد سرمایه گذاران نسبت به آن بیشتر می‌شود. این روزها قیمت ارز دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم رو به افزایش است. البته رمزارزهای جدید و کمتر شناخته شده بازار نیز از رشد قیمتی عقب نمانده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گسترش بازار رمزارزها و رشد قیمت بیت کوین ارزهای دیجیتال دیگر سبب شده تا توجه سرمایه گذاران بزرگ و کوچک به این بخش جلب شود. این روزها و با رشد قیمت ارز دیجیتال معروف مثل بیت کوین و اتریوم، شرکت‌ها و نهادها و اشخاص بزرگ و نامداری به بازار رمزارزها روی آورده و در حال جمع آوری اطلاعات درباره این بخش هستند. آمازون یکی از این شرکت‌ها است که به ادعای بلاک ریواردز قصد دارد در مسیر رهبری بازار رمزارزها و ان اف تی‌ها گام بردارد. شرکت آمازون فعالیت خود در زمینه تحقیق و توسعه بر روی وب سه و صنعت بلاکچین را از سال 2021 آغاز کرد، ولی از آن زمان تاکنون در بازار به صورت روشن و مشخصی فعالیت نداشت. حال یکی بلاک ریواردز مدعی شده که این فروشگاه معتبر جهانی قصد حضور جدی در بازار رمزارزها را دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 16.18 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 596 دلاری رسید. با این کاهش قیمتی، عملکرد یک هفته گذشته اتریوم 3.85 درصد کاهش پیدا کرد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز هزار و 608 دلاری عبور کند، رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. قبلا تحلیل گران پیش بینی کرده بودند که احتمالا نرخ اتریوم در هفته جاری در مدار نزولی حرکت خواهد کرد و عملکرد منفی را به ثبت خواهد رساند.

راز آسمان پایتخت

لایت کوین یکی از ارزهای دیجیتال برتر این روزهای بازار رمزارزها محسوب می‌شود. داده‌های بازار نشان داده که عملکرد لایت کوین در بازه زمانی یک و سه ساله از بیت کوین و اتریوم بهتر بوده است. نرخ لایت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.1 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 88.79 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته گذشته این رمزارز نیز 1.41 دلار کاهش را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مقاومت 89.44 دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز