قیمت روز ارز دیجیتال 5 بهمن 1401

بازار کریپتو در حال جبران نزول سال 2022 میلادی است. براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها، قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم رشد قابل توجهی داشته و ارزش جهانی بازار رمزارزها نیز تا 72 درصد بیشتر از آخرین مقدار روز گذشته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روند بازار کریپتو روز به روز در حال بهبود است و قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر نیز به سرعت رشد پیدا کرده است. همچنین قیمت ارز دیجیتال اف تی تی، اف تی ایکس، مپس، سروم ، اکسیژن و سولانا نیز رشد قابل توجهی داشته و توانسته نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کند. این اتفاق در حالی رخ داده که با نابودی صرافی معروف رمزارزها، برخی از کارشناسان معتقد بودند که دیگر اثری از ارزهای دیجیتال مذکور در سال 2023 نخواهد بود. اما تلاش برای بازگرداندن سرمایه مشتریان باعث شده تا دوباره توجه کاربران به این ارزهای دیجیتال، که به صرافی ورشکسته مربوط بودند، جلب شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال و برتر بازار است که این روزها رکوردشکنی خوبی داشته و توانسته نظر سرمایه گذاران بیشتری را به خود جلب کند. به نظر برخی از کارشناسان و تجلیلگران بازار رمزارزها، این ارز دیجیتال احتمالا به دلیل توسعه و به روزرسانی بلاکچین آن رشد قیمتی بیشتری را تجربه خواهد کرد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به دیروز 61 دلار کم شده و به مرز هزار و 619 دلاری رسیده، اما عملکرد اتریوم طی یک هفته گذشته 0.98 درصد رشد داشته و هنوز در ناحیه سبز رنگ است. براساس تحلیل کلاسیک، اتریوم مرز مقاومتی هزار و 607 دلاری را پیش رو دارد که اگر این محدوده را پشت سر بگذارد، احتمال تداوم رشد قیمتی آن بالا خواهد رفت.

آریاک سفر

ریپل نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که همواره در حال رکوردشکنی است. به نظر کارشناسان این رمزارز تحت تاثیر برخی از عوامل از جمله تسلط آن بر شبکه‌های اجتماعی، روند صعودی را دنبال می‌کند. به همین دلیل سرمایه گذاران آن نسبت به افزایش موجودی خود از این ارز دیجیتال به شدت تردید دارند. اما گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، نسبت به تداوم این صعدو قیمتی خوش بین است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال ریپل نسبت به دیروز 3.65 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 0.407 دلار قرار دارد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند مقاومت 0.42 دلاری را پشت سر بگذارد، رشد قیمتی بیشتری را تجربه خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز