قیمت روز ارز دیجیتال 3 بهمن 1401

لست سکند

بازار رمزارزها روزهای روشنی را سپری می‌کند اما برخی از فعالان معتقدند رشد قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم و دیگر رمزارزهای بازار موقتی است و به زودی مجددا این بخش در سراشیبی قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزهای دیجیتال در روزهای جاری وضعیت مساعدی پیدا کرده‌اند. به نظر فعالان بهبود وضعیت تورم آمریکا و مسائل این چنینی باعث شده تا قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم روند صعودی پیدا کند و همچنان در این مدار پیش برود. با این حال هنوز سرمایه گذاران و برخی از افراد نسبت به این بازار و مسائل مرتبط با آن دل نگرانی‌هایی دارند. برخی از فعالان معتقدند رشد قیمت بیت کوین یک تله گاوی است و امکان نزول آن در کوتاه مدت دور از انتظار نیست. بعضی دیگر معقتدند نرخ بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر هیجانی بالا رفته و به زودی اصلاح خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود تمام این دل نگرانی‌ها، اکنون بازار رمزارزهایی مثل بیت کوین و اتریوم رونق خوبی دارد و قیمت آن‌ها از مرزهای حساس عبور کرده است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 0.21 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده هزار و 631 دلاری قرار دارد. نگاهی به تاریخچه عملکرد اتریوم نشان می‌دهد که قیمت ارز دیجیتال مذکور طی یک هفته گذشته 42 دلار رشد پیدا کرده است. به نظر کارشناسان، رشد قیمت ارز دیجیتال مذکور در همین جا متوقف نخواهد شد و امکان جدید «ورود به سیستم با اتریوم» باز هم رشد بیشتر نرخ این رمزارز را رقم خواهد زد. براساس تحلیل فنی کلاسیک، در صورتی که به هر دلیلی قیمت اتریوم بتواند مرز مقاومتی هزار و 644 دلاری را پشت سر بگذارد، امکان پیشروی بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر رشد قیمتی این ارز دیجیتال، تعداد قراردادهای هوشمند در اتریوم ظرف یک سال اخیر 293 درصد افزایش پیدا کرده است.

آلت کوین‌های دیگر مانند اپتوس نیز در روزهای جاری عملکرد درخشانی را ثبت کرده‌اند. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال اپتوس نسبت به روز گذشته 0.22 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 13.53 دلاری رسیده است. اما بررسی عملکرد اپتوس نشان می‌دهد که این رمزارز توانسته طی یک ماه اخیر 258 درصد رشد داشته باشد. طبق تحلیل کلاسیک، اپتوس در صورتی که بتواند از مرز مقاومتی 14.3 دلاری عبور کند، احتمالا کانال 15 دلاری را فتح خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز