قیمت روز ارز دیجیتال 2 بهمن 1401

دیروز بالاخره رمزارزهای معروف بازار از مدار نزولی خارج شدند و رشد قیمت قابل توجهی پیدا کردند. قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در کانال 22 هزار دلاری پیشروی کرد و نرخ اتریوم نیز در کانال هزار و 600 دلاری قرار گرفت. اما امروز مجددا اندکی قیمت ارزهای دیجیتال معروف کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه هنوز بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر توانسته‌اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند، اما هنوز دل نگرانی و پیش بینی‌های زیادی درباره تداوم نوسانات ارزهای دیجیتال وجود دارد. در حال حاضر بسیاری از تحلیلگران بر این باورند، بازارهای سهام، فلزات گرانبها و کریپتو منتظر جلسه بعدی فدرال رزرو هستند که 10 روز آینده برگزار خواهد شد. تاکنون داده‌های کلان اقتصادی منتشر شده از این بازارها باعث دلگرمی فعالان بازار رمزارزها شده و قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم را بالا برده است. در حال حاضر سرمایه گذاران بازار رمزارزها امیدوار هستند که در جلسه بعدی فدرال رزرو گزارش‌ها حاکی از تداوم کاهش تورم باشد و به دنبال آن مواضع فدرال رزرو اندکی منعطف‌تر شود. البته اخیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در توئیتی اعلام کرده که تورم سالیانه آمریکا برای ششمین ماه متوالی کم شده است. در صورتی که آمار نیز تاییدکننده این گفته باشند، بانک مرکزی اندکی از سخت گیری خود را برای کنترل تورم کم خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاهش سخت گیری فدرال رزرو باعث رشد بیشتر قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریم خواهد شد. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز گذشته 29 دلار کم شده است و در محدوده هزار و 629 دلاری قرار دارد. براساس آخرین به روزرسانی تاریخچه عملکرد اتریوم، این ارز دیجیتال طی سه سال گذشته 860 درصد رشد قیمتی داشته است. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که اتریوم مقاومت هزار و 653 دلاری پشت سر بگذارد، راه برای تداوم رشد بیشتر قیمت آن هموار خواهد شد.

آریاک سفر

سولانا یکی از ارزهای دیجیتالی است که همگام با دیگر رمزارزها معروف، رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده است. سولانا در سال 2022 بیشتر از 200 درصد ارزش خود را از دست داد و در معرض نابودی بود، اکنون این ارز دیجیتال با عملکرد مناسبی که داشته در جمع 10 رمزارز برتر قرار گرفته است. هم اکنون نرخ سولانا نسبت به دیروز 1.35 درصد کم شده و در محدوده 25.16 دلاری قرار دارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز