قیمت روز ارز دیجیتال 1 بهمن 1401

لست سکند

بازار رمزارزها این روزها نسبت به روزهای پایانی سال 2022 شرایط بهتری دارد. قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم به ترتیب مرز 20 هزار دلاری و هزار و 500 دلاری را پشت سر گذاشت. همین امر باعث شد تا بازار ارزهای دیجیتال اندکی رونق بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی چند روز گذشته قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر اندکی کاهش پیدا کرد، اما هنوز رمزارز برتر بازار، بیت کوین، محدوده 20 هزار دلاری را حفظ کرده است. نگاه کلی به بازار رمزارزها نیز نشان دهنده این است که تسلط آلت کوین‌ها بر بازار بیشتر شده است. این مسائل برای سرمایه گذاران خرد خوشایند است و امیدواری آن‌ها را افزایش می‌دهد، اما برخی کارشناسان معتقدند، این افزایش تسلط امکان برگشت بازار رمزارزها را به شرایط منفی سال 2022 افزایش می‌دهد. براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها، تسلط آلت کوین‌ها ظرف دو هفته اخیر روی بازار رمزارزها به بالای 50 درصد رسیده است. به نظر فعالان، افزایش توجه به آلت کوین‌ها و بالا رفتن درصد تسلط آن‌ها بر بازار بیانگر این است که احتمالا معامله گران از نوسان قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و توجه بیش از حد به آن خسته هستند و تصمیم دارند بیشتر پرتفوی خود را به این ارزهای دیجیتال اختصاص دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این حال هنوز معامله گران زیادی به رمزارزهای معروف مانند بیت کوین و اتریوم توجه دارند و روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند. امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز گذشته 27 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 653 دلاری رسید. عملکرد این ارز دیجیتال طی شش ماه گذشته 5.99 درصد رشد داشته است. براساس تحلیل کلاسیک در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز هزار و 670 دلاری عبور کند، احتمال تداوم رشد قیمتی آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

ارز دیجیتالی مانند ریپل نیز روزهای سبز و صعودی را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال ریپل نسبت به روز قبل 1.39 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 0.4 یک دلار رسیده است. ریپل مانند دیگر رمزارزها حرکت صعودی پیوسته‌ای را از 18 روز پیش آغاز کرد و 12 کندل مثبت روزانه را به ثبت رساند. همین مسئله باعث شده تا شور و هیجان جدیدی در میان علاقمندان و سرمایه گذاران بازار رمزارزها نسبت به این ارز دیجیتال شکل بگیرد. حتی برخی از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که احتمال صعود قیمت ریپل به مرز یک دلاری وجود دارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز