قیمت روز ارز دیجیتال 28 دی 1401

لست سکند

قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند اتریوم و بیت کوین طی سه روز گذشته کاهش جزئی داشت، با این حال ریزش نرخ آن‌ها در حدی نبود که معامله گران و فعالان بازار را نگران کند و یادآور روزهای سخت سال 2022 باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال شناخته شده دیگر اندکی کاهش پیدا کرده، اما شرایط بازاری تمام آن به مراتب بهتر از ماه پایانی سال 2022 است و هنوز معامله گران آن از لحاظ شاخص ترس و طمع در ناحیه خنثی قرار دارند. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که فعالان این نوع بازارها تا پیش از این به شدت نگران وضعیت بودند و از نظر شاخص ترس و طمع، ترس شدیدی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

یکی از ارزهای دیجیتال معروف که طی دو هفته گذشته رکوردشکنی خوبی داشته، اتریوم است. امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز گذشته 0.44 درصد کم شده و هم اکنون در مرز هزار و 583 دلاری قرار دارد. با وجود کاهش قیمت ارز دیجیتال مذکور طی سه روز گذشته، اما همچنان این رمزارز نسبت به یک ماه قبل عملکرد مثبت داشته و 397 دلار رشد پیدا کرده است. براساس تحلیل کلاسیک، این ارز دیجیتال محدوده مقاومتی هزار و 592 دلاری را در پیش دارد که در صورت پشت سر گذاشتن آن تا مرز هزار و 600 دلاری بالا خواهد رفت. برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که اتریوم قبل از حرکت صعودی بعدی، احتمالا تثبیت را تجربه خواهد کرد. به نظر این گروه، روند مذکور چند هفته طول خواهد کشید. این رشد قیمتی اتریوم و ثباتی که در بازار آن حاکم شده نشان می‌دهد که رمزارز مذکور کاملا اثرات منفی فروپاشی صرافی اف تی ایکس و شرکت تجاری آلامدا ریسرچ را پشت سر گذاشته است.

راز آسمان پایتخت

این روزها ارزهای دیجیتال جدیدتر و تازه نیز رشد قیمتی خوبی را سپری می‌کنند. بایننس کوین یکی از این رمزارزها است با وجود کاهش قیمتی 1.5 دلاری که در مقایسه با روز گذشته تجربه کرده است، اکنون در مرز 301 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال طی یک ماهه اخیر، 51 دلار رشد قیمتی داشته است. طبق تحلیل کلاسیک، در صورتی که نرخ بایننس کوین بتواند مقاومت 304 دلاری را پشت سربگذارد، رشد قیمتی آن تداوم خواهد داشت. قیمت ارز دیجیتال مذکور در سیزدهم و چهاردهم ماه دسامبر کاهش زیادی پیدا کرد و خیلی از سرمایه گذاران آن به دلیل ترس، بخش عمده ذخایر خود را فروختند، در حالی که مدیرعامل بایننس کوین توصیه کرده بوده که معامله گران این کار را نکنند.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز