قیمت روز ارز دیجیتال 27 دی 1401

لست سکند

امروز قیمت ارز دیجیتال های مهم بازار مثل اتریوم در مدار نزولی حرکت کرد. با این حال وضعیت بازار رمزارزها در زمان حاضر نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2022 بهبود قابل توجهی داشته است و معامله گران نسبت به این بخش امیدوار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به بهبود نسبی وضعیت بازار رمزارزها و رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال مختلف برخی به دنبال سرمایه گذاری در این بازار هستند. اهل فن همواره به تازه واردها و علاقمندان به رمزارزها توصیه می‌کنند صرفا با توجه به قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود در زمان کنونی تصمیم نگیرند و به سابقه تاریخی و تحلیل‌های تکنیکال این بخش نیز توجه داشته باشند. نگاهی به داده‌های کوین مارک کپ نشان می‌دهد که بالغ بر 80 درصد رمزارزها طی یک سال گذشته بیشتر از 50 درصد ارزش خود را از دست داده‌اند. بنابراین توجه به وضعیت روز رمزارزها نکته مهم و قابل توجهی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون یکی از ارزهای دیجیتال مورد توجه معامله گران، اتریوم است. امروز قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز گذشته 26 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 565 دلاری رسید. عملکرد این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر 32.83 درصد رشد داشته است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که این رمزارز بتواند رشد قیمتی را تجربه کند و مقاومت هزار و 586 دلاری را پشت سر بگذارد، احتمالا در گام بعدی به سمت کانال هزار و 600 دلاری خیز برمی‌دارد.

راز آسمان پایتخت

رمزارز دیگری که این روزها معامله گران به آن توجه دارند، سولانا است. این ارز دیجیتال به عنوان «قاتل اتریوم» شناخته می‌شود و 2022 سال سخت آن محسوب می‌شد. ولی این ارز دیجیتال از آغاز سال 2023 در مدار صعودی قرار گرفت و تا حد زیادی توانست رشد قیمتی زیادی را تجربه کند. طبق داده‌های ارائه شده کوین جکو، قیمت ارز دیجیتال سولانا طی 15 روز گذشته بیشتر از 2 برابر رشد داشته است. براساس آخرین آمارها و تحلیل‌ها، در دو ماه پایانی سال 2022، جایگاه سولانا در بین 20 رمزارز برتر بازار روز به روز کاهش پیدا کرد و در روزهای پایانی این سال میلادی به کمترین حد خود رسید. اما در حال حاضر با رشد قیمتی خوبی که داشته، اندکی با جایگاه دهمی در بین رمزارزهای برتر بازار فاصله دارد و هم اکنون نیز مورد توجه فعالان بازار است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز