قیمت روز ارز دیجیتال 25 دی 1401

لست سکند

بازار رمزارزها این روزها شاهد ورود سرمایه‌های جدید است. سال 2022 قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین کاهش قابل توجهی داشت و ریزش قابل توجهی پیدا کرد. اما اکنون نرخ انواع ارزهای دیجیتال در حال پیشروی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به سبز رنگ شدن و رشد قیمت ارز دیجیتال معروفی مثل بیت کوین و اتریوم، پیش بینی‌های مختلفی درباره روند بازار مطرح شده است. رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر باعث شده تا سرمایه گذاران این بازار اندکی امیدوار شوند. از همان اولین روز سال 2023 بازار ارزهای دیجیتال در مدار صعودی قرار گرفت و امید جدیدی در این بخش شکل گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از تحلیلگران و سرمایه گذاران بر این باورند که بازار کریپتو در همین روند شرایط باقی خواهد ماند. به باور این گروه، در سال 2023 نتایج پروژه ادغام اتریوم، تاثیرات مثبت استفاده از لایه دوم بلاکچین، راه اندازی شیباریوم در اکوسیستم شیبا اینو و دیگر به روزرسانی‌ها اتفاق خواهد افتاد. همین مسائل باعث خواهد شد بازار رمزارزها نزول قابل توجهی را تجربه نکند و همچنان در مدار صعودی پیش برود.

راز آسمان پایتخت

به علاوه کاربران بازار رمزارزها در سال 2023 سرعت قابل توجهی را تجربه خواهند کرد. به گفته کارشناسان، این افزایش سرعت به معرفی راهکارهای لایه دوم بلاکچین و ارتقای شبکه اتریوم در سال جاری برمی‌گردد. طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، همین دو مورد سرعت انجام تراکنش‌ها را به صورت قابل توجهی بالا خواهد برد و کارمزد تراکنش‌ها را نیز تا حد زیادی کم خواهد کرد. به نظر صنعت کریپتو در سال جدید دوره جدیدی را آغاز خواهد کرد و وضعیت مساعدی را پشت سر خواهد گذاشت.

در حال حاضر بیشتر حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و بعد از آن اتریوم بیشترین حجم بازار را در اختیار دارد.

امروز قیمت ارز دیجیتال معروف اتریوم 0.34 درصد نسبت به روز قبل کاهش داشت و در محدوده هزار و 526 دلاری قرار گرفت. اتریوم طی شش ماهه اخیر 22.12 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد. در صورتی که طبق دیدگاه فیبوناچی اتریوم بتواند مقاومت اولیه هزار و 545 دلاری را پشت سر بگذارد، رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

امروز ارز دیجیتال بایننس کوین نسبت به روز گذشته 6 دلار کم شد و به مرز 296 دلاری رسید. این ارز دیجیتال طی یک ماهه اخیر 13 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که رمزارز مذکور مقاومت 303 دلاری را پشت سر بگذارد، نرخ آن بیشتر خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز