قیمت روز ارز دیجیتال 22 دی 1401

لست سکند

بازار رمزارزها از چند روز اخیر در مدار صعودی قرار گرفته و این روند همچنان ادامه دارد. این روزها قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند اتریوم هم رو به افزایش است. حتی ارزهای دیجیتالی مانند ریپل هم رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افزایش توجه مردم به بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری و همچنین رشد علاقمندی‌‍‌ها به فضای متاورس و گیم فای سبب شده تا این روزها توکن‌هایی مثل اتریوم و ریپل رشد قیمتی خوبی داشته باشند. کوین پدیا در گزارش اخیر خود اعلام کرده که بازار کریپتو سال 2023 را سبز و گرم آغاز کرد تا اندکی از کاهش‌های سال 2022 میلادی را جبران کند. به گزارش کوین پدیا، قیمت ارز دیجیتال‌ های معروف و حتی جدید چند روز اخیر رشد داشته است و به نظر کم کم گاوها کل بازار کریپتو را تسخر خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از معامله گران و تحلیلگران معتقدند، امسال نرخ آلت کوین‌ها به مراتب بیشتر از قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر رشد پیدا خواهد کرد. اخیرا تحلیلگر معروف بازار رمزارزها با نام مستعار کانترینگ کلارک، اعلام کرده که در روزهای آینده حرکت صعودی عظیم و قابل توجهی در قیمت آلت کوین‌ها به وجود خواهد آمد. البته ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم و بیت کوین نیز روند صعودی خوبی داشتند و در حال تلاش برای فتح مرزهای قیمتی بالاتر هستند.

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 58 دلار دیگر افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 400 دلاری رسید. این رمزارز طی یک هفته اخیر رشد 148 دلاری را تجربه کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که اتریوم در ادامه روند صعودی بتواند مقاومت هزار و 408 دلاری را پشت سر بگذارد، امکان رشد بیشتر قیمت آن دور از انتظار نخواهد بود.

یکی از آلت کوین‌های که این روزها توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده، ریپل است. نقل و انتقال اخیر این رمزارز رکورد جدیدی در بازار رمزارزها محسوب می‌شود. براساس اعلام موسسه ردیاب بلاکچین ویل الرت، طی 24 ساعت اخیر تقریبا 500 میلیون توکن از این ارز دیجیتال جابجا شد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، این میزان نقل و انتقال در شش بخش عمده صورت گرفته است. این میزان جابجایی، رشد قیمت ریپل را به دنبال داشت. هم اکنون قیمت ریپل نسبت به روز قبل 0.12 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 0.37 یک دلار قرار دارد. مشاهده جدول عملکرد ریپل نشان می‌دهد قیمت این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته 9.2 درصد رشد داشته است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز