قیمت روز ارز دیجیتال 24 دی 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار رمزارزها همچنان صعودی است و پیشروی می‌کند. امروز هم مانند هفته گذشته قیمت ارز دیجیتال مهم بازار، بیت کوین، رشد پیدا کرد. به علاوه این ارز دیجیتال، رمزارزهای دیگر بازار نیز در مدار صعودی حرکت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار ارزهای دیجیتال روزهای سبز رنگی را پشت سر می‌گذارد. رشد قیمت ارز دیجیتال بیت کوین که از روزهای ابتدایی سال 2023 اتفاق افتاد، همچنان ادامه پیدا کرده، روی دیگر ارزهای دیجیتال بازار اثر گذاشته و آن‌ها را در مدار صعودی قرار داده است. در واقع این رشد قیمتی باعث افزایش نرخ سولانا، ریپل و دوج کوین شده و این ارزهای دیجیتال همچنان در حال پیشروی هستند. اما کارشناسان معتقدند، با وجود پیشروی مناسب قیمت رمزارزهای مختلف، هنوز بازار وارد فاز صعودی نشده و در یک ثبات نسبی به سر می‌برد! با این حال رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال مهم بازار باعث شده تا امید فعالان بازار بیشتر شود. اکنون وضعیت اقتصاد کلان در سطح جهانی به نفع بازار رمزارزها است و در صورتی که این شرایط ادامه پیدا کند، احتمالا نرخ رمزارزها رشد بیشتری پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت ارز دیجیتال پرمخاطبی مثل اتریوم مجددا نسبت به روز گذشته 136 دلار رشد پیدا کرد و در محدوده هزار و 556 دلاری قرار گرفت. این ارز دیجیتال طی یک هفته اخبر رشد 23.04 درصدی را تجربه کرده است. طبق تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور مقاومت هزار و 603 دلاری را پشت سر بگذارد، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

این روزها قیمت آلت کوینی مانند آوالانچ نیز رشد خوبی پیدا کرده و مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. این رمزارز دو روز قبل از نظر میزان رشد روزانه بهترین عملکرد را در بین آلت کوین‌های دیگر از خود نشان داد. آولانچ در مسیر صعودی خود مقاومت 16.40 دلاری را پیش رو داشت که آن را پشت سر گذاشت و اکنون در کانال 17 دلاری قرار دارد. در صورتی که قیمت ارز دیجیتال آوالانچ مقاومت 17.35 دلاری را پشت سر بگذارد، احتمال پیشروی آن تا مرز 18 دلاری وجود دارد. اما در صورتی که این رمزارز به هر دلیلی دچار سقوط قیمتی شود، اولین سطح حمایتی آن در کانال 16 دلاری و سپس 14 دلاری خواهد بود. هم اکنون قیمت آوالانچ نسبت به روز گذشته 11.44 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 17.44 دلاری رسیده است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز