قیمت روز ارز دیجیتال 29 دی 1401

لست سکند

بازار رمزارزها طی روزهای اخیر نوسانات جزئی و کمی داشته اما همچنان وضعیت این بخش مساعد است و سرمایه گذاران نسبت به آن امیدواری دارند. قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم در روز جاری نیز کاهش داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر ارزهای دیجیتال و مبادلات آن توجه بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. اما برخی بر این باورند هزینه‌های زیست محیطی و مسائلی از این قبیل که استخراج ارزهای دیجیتال روی محیط زیست دارد باعث خواهد شد به زودی این صنعت به پایان خود نزدیک شود. البته از لحاظ بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان، ماینرها و فعالان بازار رمزارزها باید به این موضوع توجه داشته باشند، اما مرگ رمزارزها و صفر شدن قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم در اثر چنین عواملی بعید است. این روزها در اثر رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر جان تازه‌ای به بازار رمزارزها بخشیده شده و روز به روز سرمایه گذاران بیشتری در حال افزایش سرمایه خود در این بازارها هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی بر این باورند در صورتی که سخت گیری فدرال رزرو درباره به کارگیری سیاست‌های پولی برای تورم کمتر شود و شرایط اقتصاد جهانی رو به بهبود برود، وضعیت بازار رمزارزها روز به روز بهتر خواهد شد و افزایش بیشتر قیمت ارز دیجیتال معروف، بیت کوین، و سه رقمی شدن آن دور از انتظار نخواهد بود. همچنین قیمت دیگر رمزارز برتر بازار، اتریوم، نیز پیوسته رکوردشکنی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 10 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 530 دلاری رسید. با وجود کاهش قیمت ارز دیجیتال مذکور، همچنان عملکرد یک ماهه اخیر این رمزارز در محدوده سبز رنگ قرار دارد. براساس تحلیل فیبوناچی، نرخ اتریوم در صورتی که مقاومت هزار و 538 دلاری را پشت سر بگذارد، احتمالا رشد بیشتری خواهد داشت.

این روزها قیمت انواع آلت کوین‌ها نیز رشد خوبی را تجربه می‌کنند. یکی از این رمزارزها، هلیوم است که تاکنون عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. ارزش این رمزارز طی یک هفته گذشته بالغ بر 60 درصد افزایش داشت و بهترین عملکرد هفتگی را در بین ارزهای دیجیتال دیگر به خود اختصاص داد. امروز قیمت هلیوم نسبت به روز گذشته 7 درصد کاهش داشته و در محدوده 2.99 دلاری قرار گرفته است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ این ارز دیجیتال از مرز مقاومتی 3.14 دلاری عبور کند، مرزهای بالاتری را تجربه خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز