قیمت روز ارز دیجیتال 4 بهمن 1401

همزمان با شروع سال 2023، بازار رمزارزها روند صعودی خوبی را تجربه کرد و شرایط آن اندکی رو به بهبود رفت. قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم توانسته مرزهای مقاومتی مهم را رد کند و همچنان در مدار صعودی پیش برود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها بازار رمزارزها رونق خوبی پیدا کرده و برخلاف سال 2022 در شرایط مناسبی به سر می‌برد. اما هنوز کارشناسان و تحلیلگران بر این باور هستند سرمایه گذاران نباید برای معامله ارزهای دیجیتال عجله داشته باشند و تمامی سرمایه خود را به این بخش وارد کنند. برخی از کارشناسان بر این باورند که هنوز هم دلایلی مبنی بر کامبک بازار رمزارزها وجود دارد و در صورتی که وضعیت تورم و مسائل این چنینی رو به وخامت برود، امکان ریزش دوباره قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این وجود تداوم صعود قیمت اتریوم و بیت کوین دلگرمی برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است. امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 12.26 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده هزار و 635 دلاری قرار دارد. نگاهی به عملکرد اتریوم نشان دهنده این است که قیمت این رمزارز طی شش ماه گذشته 2.22 درصد افزایش داشته است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم بتواند مرز مقاومتی هزار و 639 دلاری پشت سر بگذارد، احتمال تداوم رشد قیمتی آن دور از انتظار نخواهد بود. اما این رشد قیمتی باعث افزایش میانگین هزینه گاز شبکه شده است. اولین روز سال 2023 میانگین هزینه برای صرف اتر حدود 2.93 دلار برای انتقال بود، اما امروزه میانگین هزینه 54 درصد بالات رفته و در محدوده 4.52 دلاری، برای هر انتقال، قرار دارد. این موضوع باعث شده تا هزینه ارسال اتریوم بیش از پیش افزایش پیدا کند.

آریاک سفر

دیگر رمزارزها نیز رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده‌اند. اپتوس یکی از این ارزهای دیجیتال است. قیمت اپتوس از ابتدای سال 2023 تاکنون به طور ناگهانی 250 درصد افزایش پیدا کرده، البته سرمایه گذاران اندکی بابت این موضوع نگران هستند. نگرانی سرمایه گذاران درباره دستکاری نهنگ‌ها در بازار است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال اپتوس نسبت به روز قبل 0.54 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 13.08 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر 63.91 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که این رمزارز مقاومت 13.31 درصدی را پشت سربگذارد، رشد قیمتی بیشتری را تجربه خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز