قیمت روز ارز دیجیتال 6 بهمن 1401

لست سکند

بازار رمزارزها وضعیت مساعدی دارد، هر چند که قیمت ارز دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم روز گذشته نزولی شد. با این حال نزول قیمتی که این روزها در بازار رمزارزها به وجود می‌آید، مانند ریزش‌های پی در پی سال 2022 نیست و هم اکنون دلگرمی کاربران بازار رمزارزها بیشتر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سال گذشته ریزش قیمتی شکل گرفته و مسائلی مثل ورشکستگی صرافی اف تی ایکس باعث شد خیلی از سرمایه گذاران به فروش سکه‌های خود روی بیاورند و حتی نهنگ‌های بازار نیز زیان‌های فراوانی را متحل شوند. وخامت شرایط بازار رمزارزها به اندازه‌ای بود که برخی معتقدند بودند در آستانه سال 2023 قیمت ارز دیجیتال بیت کوین پایین 10 هزار دلار قرار خواهد گرفت. اما با شروع سال 2023 بازار رمزارزها جان دوباره گرفت و قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر رشد پیدا کرد. در حال حاضر شاخص ترس و طمع نیز بهبود وضعیت بازار را تایید می‌کند و نگاهی به این شاخص نشان می‌دهد که سرمایه گذاران از محدوده ترس شدید به منطقه خنثی شیفت پیدا کرده‌‎اند. برخی از کارشناسان معتقدند که بهبود وضعیت بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه خواهد داشت، اما گروهی دیگر معتقدند این رشد قیمتی زودگذر است و سرمایه گذاران نباید فریب آن را بخورند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال اتریوم، دومین رمزارز برتر بازار، نسبت به روز قبل 30 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 607 دلاری رسیده است. بررسی عملکرد یک ماهه اخیر این رمزارز رشد 389 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مقاومت هزار و 625 دلاری عبور کند، رشد آن تداوم پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت ارز دیجیتال ترشهولد نیز در روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته و اکنون سرمایه گذاران به این رمزارز توجه دارند. براساس آخرین آمار و اطلاعات موجود از بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ارز دیجیتال مذکور طی یک هفته اخیر بالغ بر 120 درصد رشد پیدا کرده است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، ترشهولد پلتفرمی برای ایجاد ارتباط بین بلاکچین‌های اتریوم و بیت کوین است و براین اساس فعالیت می‌کند. این رمزارز تا پیش از شروع سال 2023 میلادی ناشناخته بود و در جمع 100 ارز دیجیتال برتر بازار قرار نداشت. اکنون با رشدی که پیدا کرده توانسته هم ارتقا جایگاه داشته باشد، همچنین توجه فعالان بازار رمزارزها را به خود جلب کند.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز