قیمت روز ارز دیجیتال 10 بهمن 1401

لست سکند

بازار رمزارزها روند مساعدی را در پیش گرفته، با این حال هنوز اما و اگرهای زیادی درباره تداوم روند صعودی این بازار و افزایش اطمینان مردم به این بخش وجود دارد. رشد قیمت ارز دیجیتال شناخته شده‌ای مثل بیت کوین و اتریوم نیز نتوانسته هنوز اعتماد از دست رفته را به بازار ارزهای دیجیتال برگرداند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر سال مقدار زیادی کلاهبرداری در بازار رمزارزها اتفاق می‌افتد و فارغ از رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، این موضوع روی اذهان عمومی اثر می‌گذارد. براساس آمار و ارقام موجود، سال 2021 میلادی نزدیک به 14 هزار میلیارد دلار ارز دیجیتال در کلاهبرداری‌های مختلف مورد سرقت قرار گرفت. این آمار نسبت به سال قبل رشد 79 درصدی داشت. هنوز آمار و ارقامی درباره میزان سرقت رمزارزها در سال 2022 منتشر نشده، با این حال فعالان بازار رمزارزها بر این باورند که میزان کلاهبرداری‌های در یک سال گذشته افزایش پیدا کرده باشند. فروپاشی صرافی اف تی ایکس و ریزش قیمت ارز دیجیتال معروفی مثل بیت کوین و اتریوم و در نتیجه افزایش عرضه و تلاش برای فروش هر چه سریع‌تر ارزهای دیجیتال موجود، بستر مناسبی را برای کلاهبرداری‌های بیشتر در بازار رمزارزها فراهم کرده بود، به همین دلیل برخی بر این باورند که میزان سرقت‌های رمزارزی در سال 2022 رشد داشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این حال اکنون قیمت رمزارزهای معروف اندکی بهبود پیدا کرده و برخی معتقدند که به زودی اعتماد سرمایه گذاران بیشتری به کریپتو جلب خواهد شد. امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 20 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 626 دلاری قرار دارد. بررسی عملکرد یک ماهه گذشته اتریوم نشان می‌دهد که با وجود کاهش قیمت رخ داده، باز هم این رمزارز 35 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال اتریوم از مقاومت هزار و 643 دلاری عبور کند، امکان افزایش هر چه بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

لایت کوین یکی دیگر از رمزارزهایی است که این روزها رشد قیمتی خوبی پیدا کرده و به بالاترین میزان در هشت ماهه اخیر رسیده است. قیمت ارز دیجیتال لایت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 2 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 94 دلاری قرار دارد. با وجود این کاهش قیمتی، لایت کوین در شش ماهه گذشته تقریبا 50 درصد رشد را تجربه کرده است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز