قیمت روز ارز دیجیتال 3 اسفند 1401

لست سکند

نوسان بازار رمزارزها امری طبیعی است و این بازار پرریسک گاهی نزول را تجربه می‌کند. طی دو روز گذشته قیمت ارز دیجیتال معروف مانند اتریوم کم شده، اما کاهش آن به اندازه‌ای نبوده که رشد چند هفته گذشته آن از دست برود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تداوم رشد قیمت ارز دیجیتال مهمی مثل بیت کوین و اتریوم و مسائل این چنینی سبب شده تا برخی دولت‌ها نسبت به دنیای رمزارزها حساس شوند و سعی در ایجاد قوانینی برای استفاده از آن‌ها داشته باشند. دولت هنگ کنگ یکی از این دولت‌ها است که با تداوم رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، استفاده از آن‌ها را آزاد کرد و اقدامات سازنده و مهمی را به منظور ایجاد یک محیط شفاف و قانونی برای انحام فعالیت در این بستر در نظر گرفت. مقامات دولتی هنگ کنگ اعلام کرده‌اند که احتمالا در ماه ژوئن معاملات ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران خرد و خرده فروشی‌های این کشور آزاد خواهد شد. تا پیش از این کشور هنگ کنگ هرگونه فعالیت و معامله با رمزارزها و استخراج آن‌ها را ممنوع اعلام کرده بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که آزادسازی خرید و فروش رمزارزها اتفاق بیفتاد، مسیر برای بازگشت سرمایه گذاران چینی به بازار کریپتو یا بازگشت آن‌ها به آسیای شرقی فراهم خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

این روزها قیمت اتریوم مانند دیگر رمزارزها نوسان دارد، اما همچنان معامله گران به خرید و فروش آن می‌پردازند. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 30 دلار کم شده و در محدوده هزار و 638 دلاری قرار دارد. نگاهی به عملکرد اتریوم نشان دهنده این است که قیمت رمزارز مذکور طی یک ماهه اخیر 9 دلار افزایش پیدا کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ اتریوم از مرز هزار و 661 دلاری عبور کند، روند صعودی آن تداوم پیدا خواهد کرد.

این روزها دیگر رمزارزها نیز وضعیت مساعدی را پشت سر گذاشته‌اند. نئو یکی از این ارزهای دیجیتال است که طی 24 ساعت گذشته با وجود کاهش قیمتی بیت کوین و اتریوم، 12 درصد رشد نرخ داشته است. امروز قیمت نئو نسبت به روز قبل 1.1 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 13.72 دلاری رسید. براساس عملکرد ارائه شده از نئو، قیمت رمزارز مذکور طی یک هفته اخیر 4 دلار بیشتر شده است. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نئو از مرز مقاومتی 14.09 دلاری عبور کند، رشد نرخ آن تداوم خواهد داشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز