قیمت روز ارز دیجیتال 28 فروردین 1402

ژیوار

صعود قیمت ارز دیجیتال معروف بازار به کانال جدید باعث شده تا پیش بینی‌هایی درباره انفجار قیمت‌ها در بازار کریپتو مطرح شود. البته ممکن است پیش بینی‌ها به واقعیت منجر نشود، ولی با این حال امیدواری نسبت به وضعیت آینده ارزهای دیجیتال به اوج رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال مختلف چشم انداز روشنی را نسبت به آینده بازار رمزارزها به وجود آورده است. اما برخی از فعالان و کارشناسان معتقدند که هنوز بازار رمزارزها باید بهبود پیدا کند و برای رسیدن به وضعیت پایدار به زمان بیشتری احتیاج دارد. اخیرا در این خصوص هولگر شاپیتز، تحلیلگر برجسته مسائل مالی، اعلام کرده که رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار بالای کانال 30 هزار دلاری آغاز راه است و برای پایدار شدن شرایط بازار رمزارزها باید زمان بیشتری سپری شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شاپیتز بیان کرده که بازار کریپتو در یکسال اخیر با مشکلات زیادی مواجه شد. اما این بخش سال میلادی جدید را صعودی آغاز کرد و همچنان این روند ادامه دارد. برخی معتقدند که این بازار از روند فاجعه بار گذشته عبور کرده ولی همچنان این بخش از پیامدها و عواقب فجایع سال 2022 رنج می‌برد. از جمله آثار منفی نزول مداوم بازار کریپتو در سال گذشته که به سال 2023 منتقل شده می‌توان به کاهش 87 درصدی سرمایه گذاری خطرپذیر در استارتاپ‌های حوزه کریپتو و بلاکچین در سه ماهه نخست امسال اشاره کرد.

دریان سفر امید

علاوه بر توجه معامله گران نسبت به رمزارز معروف، آن‌ها به تغییرات قیمتی ارزهای دیجیتال مانند اتریوم هم دقت دارند. در حال حاضر اتریوم نسبت به روز قبل 27 دلار کم شده و به مرز 2 هزار و 94 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 206 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 2 هزار و 123 دلاری عبور کند، زمینه برای رشد آن فراهم خواهد شد.

یکی دیگر از رمزارزهای پرمخاطب بازار کاردانو است که توانسته باعث جلب توجه معامله گران شود. هم اکنون قیمت کاردانو نسبت به روز قبل 2.21 درصد کم شده و در محدوده 0.44 دلار قرار دارد. عملکرد یک هفته گذشته کاردانو رشد 12.99 درصدی این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال یاد شده از مرز مقاومتی 0.45 دلار عبور کند، امکان جهش بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز