قیمت روز ارز دیجیتال 23 بهمن 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بهبود وضعیت بازار رمزارزها باعث شده تا خیلی از سرمایه گذاران نسبت به آینده این بازار خوش بین باشند. ثبات نسبی قیمت ارز دیجیتال مهم مثل بیت کوین و اتریوم نیز باعث امیدواری بیشتر فعالان و سرمایه گذاران این حوزه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین بعد از اینکه بدترین عملکرد را در سال 2022 به جا گذاشت، سال میلادی جدید شرایط خوبی پیدا کرد. با کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، بسیاری از میلیاردهای بازار رمزارزها ضرر کردند. طبق آخرین اخبار و اطلاعات، میلیاردهای بازار رمزارزها بالغ بر 100 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست دادند. تداوم کاهش قیمت ارز دیجیتال معروف مثل بیت کوین و دیگر رمزارزها کاملا روی وجهه بازار ارزهای دیجیتال اثر گذاشته بود و خیلی از افراد نسبت به بازگشت قیمتی رمزارزهای معروف ناامید بودند. حتی برخی باور داشتند که سال 2023 بازار رمزارزها رو به پایان خواهد رفت و ورشکستگی این بخش دور از انتظار نخواهد بود. اما بازار رمزارزها سال 2023 روی دیگر خود را نشان داد و با بهبود مداوم توانست مجددا اعتماد سرمایه گذاران را به خود جلب کند. خیلی از سرمایه گذاران در سال میلادی 2022 ترس شدیدی نسبت به بازار رمزارزها داشتند، اما اکنون در منطقه خنثی قرار گرفته‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این روزها خرید و فروش رمزارزهای مختلف رونق دارد و اتریوم یکی از این ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر اتریوم نسبت به روز گذشته 0.8 درصد رشد قیمتی داشته و در محدوده هزار و 533 دلاری قرار دارد. قیمت ارز دیجیتال مذکور طی یک ماهه اخیر 8.74 درصد افزایش داشته است.

تتر نیز به عنوان یک استیبل کوین وضعیت مساعدی دارد و خیلی از سرمایه گذاران این رمزارز را به عنوان یک ارز دیجیتال با پشتوانه ثابت و مناسب خریداری می‌کنند. تتر به دلیل اینکه پشتوانه دلاری دارد، مورد توجه تمامی سرمایه گذاران اعم از تازه واردها و سرمایه گذاران بنیادی و بزرگ قرار دارد. رمزارز تتر نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال کمتر دچار نوسان قیمتی می‌شود و تقریبا بیشتر اوقات در همان محدوده یک دلاری قرار می‌گیرد. در حال حاضر قیمت تتر همان یک دلار است و طی یک ماهه گذشته رشد قیمتی را تجربه کرده است. نگاهی به عملکرد ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که قیمت ارز دیجیتال مذکور طی یک ماهه اخیر 0.01 درصد بالا رفته است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز