قیمت روز آهن 6 آبان 1402/ لوله مانیسمان چه کاربردهایی دارد؟

لوله مانیسمان-کاماپرس
ژیوار

مصالح و محصولات فولادی مختلفی در بازار کاربرد دارند که از میان آن‌ها لوله مانیسمان یکی از پرکاربردترین‌ها است. این لوله به لوله بدون درز معروف است و به منظور حمل و نقل سیال‌هایی مانند آب، گاز طبیعی و هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعت، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، لوله مانیسمان در دسته لوله‌های بدون درز و بدون جوش قرار دارد و در بسیاری از محیط‌های پرفشار و خورنده کاربرد دارد. صنایع نفت و گاز، تولید برق و داروسازی از جمله استفاده کنندگان لوله مانیسمان هستند.

اندازه و ضخامت مانیسمان رده 80

انواع لوله مانیسمان رده، میزان قطر و ضخامت متفاوتی دارند. یکی از انواع پرکاربرد این لوله، رده 80 است. لوله مانیسمان رده 80 در اندازه‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود. این محصول با ضخامت سه میلی تا 9 میلی‌متر و وزن 9 کیلو تا 150 کیلوگرم در بازار موجود است. این لوله‌ها توانایی تحمل فشار زیاد را دارند و به همین دلیل در صنعت‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله مانیسمان 80 از کربن استیل، استنلس و داپلکس، اینکنل و مونل، پلی اتیلن، مسی، پو پی وی سی، سی پی وی سی و اچ دی پی ای تولید می‌شود. معمولا برای تولید لوله مانیسمان رده 80 به آلیاژها و مواد اولیه بیشتری نیاز است.

صنایعی که نیازمند لوله رده 80 مانیسمان هستند باید از مراکز معتبری این محصول را خریداری کنند که آهن ملل در این حوزه سرآمد است. این مجموعه مانیسمان رده 80 را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند.

دریان سفر امید

جدول زیر قیمت این محصول، تولید کشور چین، را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/metal-pipe/manisman-pipe-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز