قیمت روز آهن 4 آبان 1402/ با محصول فلزی تیر حصار آشنا شوید

ژیوار

در صورتی که برای ساخت برخی محصولات و سازه‌ها نیاز به توری باشد، از تیر حصار یا پایه فنس استفاده می‌کنند. تیر حصار تیری است که برای نگهداری توری‌های حصاری، سیم‌های خاردار، توری گابین و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، معمولا از تیر حصار برای حصارکشی مکان‌های در حال ساخت استفاده می‌شود. دیگر کاربرد این محصول، ایجاد امنیت در مکان‌های شخصی سازی شده و جلوگیری از دسترسی افراد متفرقه به ملک خصوصی است. همچنین از این محصولات فلزی برای برقراری امنیت در محوطه نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود. با توجه به موارد استفاده این محصولات باید مقاومت زیادی داشته باشند وگرنه برای حفاظت و امنیت کاربرد چندانی ندارند.

برخی از ویژگی‌های تیر حصار را بشناسید

این محصولات گذشته از اینکه به راحتی قابل تغییر شکل نیستند و سرسخت هستند، در مقابل شرایط نامطلوب آب و هوایی نیز مقاومت زیادی دارند و به راحتی در مقابل رطوبت و خوردگی تغییر شکل نمی‌دهند.

بهترین درگاه ایرانی برای آگاهی از قیمت روز تیر حصار

همانطور که ذکر شد این محصول برای صنایع حساس و فضای مهم کاربردی است. از آنجایی که این محصولات برای موارد خاصی کاربرد دارند باید از برند معتبر و مناسبی تهیه شوند. در صورتی که شخصی فرصت کافی برای شناسایی برندهای این نوع محصول را نداشته باشد بهتر است به وبسایت آهن ملل مراجعه کند یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند تا به بهترین نحو راهنمایی شود.

دریان سفر امید

آهن ملل یکی از عرضه کنندگان تیر حصار است. ضمنا در این مجموعه قیمت انواع تیر حصار به‌روزرسانی شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جدول زیر قیمت روز انواع تیرحصار موجود در بازار را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-fence-post-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز